Wednesday, May 16, 2018

Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΓΑΠΗ ΑΛΛΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ


Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΓΑΠΗ ΑΛΛΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Του Σεβ. Καλαβρύτων Αμβρόσιου
=====

Μερικοί, λοιπόν, Αρχιερείς Αδελφοί μας υπερτονίζουν την Αγάπη και αγνοούν τα της Δικαιοσύνης του Θεού! Γιατί άραγε; Διότι θέλουν να εξασφαλίζουν την συμπάθεια των ισχυρών της ημέρας, των Κυβερνώντων κλπ. Πρόκειται για τους «αγαπούληδες», όπως μου αρέσει να τους αποκαλώ! 

Η γλώσσα της Εκκλησίας, βεβαίως είναι η γλώσσα της αγάπης. ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΤΩΝ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ! Άρα και των θρασύτατα αμαρτανόντων παραγόντων του Δημοσίου Βίου στην σύγχρονη εποχή. Γι' αυτούς η προσευχή της Εκκλησίας είναι: «Εκλείποιεν αμαρτωλοί από της γης και άνομοι, ώστε μη υπάρχειν αυτούς». Αμήν!  

Και αυτό γίνεται όχι από μίσος προς τον άνθρωπο, αλλά από την υπερέχουσα αγάπη μου προς τον Θεό. Συγχωρώ τον συνάνθρωπό μου, οσάκις με βλάπτει, με μάχεται, με ζημιώνει προσωπικά αλλά μάχομαι και αντιμάχομαι τον συνάνθρωπό μου, οσάκις παραβιάζει τα δικαιώματα του Θεού! Μάχομαι και αντιμάχομαι τον εχθρό του Χριστού μου!

No comments:

Post a Comment