Wednesday, February 14, 2018

OI 6 ΑΓΓΕΛΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΟ ΜΑΝΧΑΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΙΚΑΓΟΥ



OI 6 ΑΓΓΕΛΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΟ ΜΑΝΧΑΤΑΝ
ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΙΚΑΓΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Την αγάπη μου για τα παιδάκια την ξέρετε. Σας έχω μιλήσει πολλές φορές γι’ αυτήν. Αν θα φύγω από αυτό τον μάταιο κόσμο με μια πικρία αυτή θα είναι ότι δεν απέκτησα δικά μου παιδιά.

Οι σοβαρές αρρώστιες, που πέρασα από την ηλικία των 2 χρόνων, μόνον πηγή ευλογίας έγιναν στη ζωή μου.

Τα παιδάκια -και μάλιστα οι πολύτεκνες ευλαβείς οικογένειες- με συγκινούν αφάνταστα.

Πολλές φορές είμαι πολύ στενοχωρημένος και ταξιδεύω με το τραίνο και βλέπω ένα κοριτσάκι να παίζει χαριτωμένα με τη μανούλα του. Αυτό είναι υπεραρκετό για να μου αλλάξει εντελώς τη διάθεση.

Αυτή η αγάπη μου για τα παιδάκια με κάνει να θέλω να εκκλησιάζομαι τακτικά στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Μανχάταν.

Έχει πολλές οικογένειες με πολλά παιδάκια εκεί και χαίρομαι αφάνταστα όταν τα βλέπω στη σειρά να πηγαίνουν να κοινωνήσουν.

Ανάμεσά τους μια εξαμελής οικογένεια, ένα νεαρό ζευγάρι, με τέσσερα παιδάκια το ένα πιο μικρό από το άλλο.

Είναι πολύ ευλογημένα παιδάκια. Στην εκκλησία είναι πάντοτε πολύ φρόνιμα. Συμμετέχουν στη Θεία Λειτουργία, χωρίς να τρέχουν δεξιά και αριστερά, χωρίς να μιλούν και χωρίς να θορυβούν.

Και οι δύο γονείς τους είναι εξαιρετικοί. Η μητέρα τους είναι Ελληνικής καταγωγής και ο πατέρας τους έγινε μέλος της Ορθόδοξης Εκκλησίας μετά το γάμο του με τη Χριστίνα.

Όποτε βλέπω τα 4 παιδάκια με τους γονείς τους να μπαίνουν στην εκκλησία πάντοτε λέγω: Ευχαριστώ, Χριστέ μου, που μας έστειλες τους 6 αγγέλους σου να προσευχηθούν μαζί μας.

Αυτά τα γράφω, όχι μόνον επειδή από καιρό ήθελα να γράψω κάτι γι’ αυτή την ευλογημένη οικογένεια, αλλά και για να δώσω θάρρος σε όλους τώρα που εισπνέουμε την μπόχα των σκανδάλων και των αυθαιρεσιών του Πατριάρχη, που επέβαλε με το έτσι θέλω και με μεθοδεύσεις απαράδεκτες ακόμη και στις κομματικές γιάφκες, ένα Οικουμενιστή κληρικό για τη Μητρόπολη Σικάγου, ο οποίος -επ’ ουδενί λόγω- δεν έπρεπε να στέκει μπροστά στο άγιο θυσιαστήριο. Πολλώ μάλλον δεν έπρεπε να εκλεγεί επίσκοπος.

Ας μη χάνουμε, λοιπόν, το θάρρος και την πίστη μας. Ότι και να κάνουν ορισμένοι ανάξιοι ταγοί της Εκκλησίας, ο Θεός έχει τους δικούς Του και η Εκκλησία θα συνεχίσει να κατεργάζεται τη σωτηρία των ανθρώπων. 

Αργά ή γρήγορα θα ξημερώσουν καλύτερες μέρες για την Εκκλησία. "Κείνοι που πράξαν το κακό" θα τους "πάρει μαύρο σύννεφο" και ο ήλιος της Δικαιοσύνης θα ανατείλει χωρίς σκάνδαλα και αναθυμιάσεις, που πνίγουν την ευσέβεια των απλών ανθρώπων και γκρεμίζουν συνειδήσεις.

1 comment:

  1. Είναι στην γειτονιά μου ο Ιερός Ναός αυτός αλλα δεν είναι προσβάσιμος σε αναπηρικό αμαξίδιο το οποιο χρησιμοποιώ.

    Τόσα πολλά χρήματα δόθηκαν για την πρόσφατη ανακαίνιση του, αλλα τίποτα για πρόσβαση σε Αμεα...

    Η δικαιολογία ότι είναι Land Mark δεν αποκλείει λύση του προβλήματος.

    ReplyDelete