Friday, October 6, 2017

ΟΛΟΘΥΜΗ Η ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ



ΟΛΟΘΥΜΗ Η ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Αντιγράφουμε, από το αγωνιστικό ιστολόγιο “Κατάνυξις”, το πιο κάτω κείμενο και το προσυπογράφουμε διά αμφοτέρων των χειρών.

Οι κατηγορίες εναντίον του π. Θεόδωρου Ζήση και του π. Νικόλαου Μανώλη είναι έωλες, αθεολόγητες αντιευαγγελικές, αντικανονικές και υστερόβουλες.

Στην πραγματικότητα οι δύο κληρικοί -με ψευδείς κατηγορίες- εγκαλούνται μόνον για ένα λόγο: Διότι έκαναν χρήση του αναφαίρετου κανονικού δικαιώματος που έχουν να αποτειχιστούν από τον οικείο Ιεράρχη, επειδή -συν τοις άλλοις- ο Σεβασμιώτατος Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος, προς άφατη θλίψη των πιστών, αναδείχθηκε σε σθεναρό υποστηρικτή των κακόδοξων αποφάσεων της Συνόδου της Κρήτης. Αυτή τους η ομολογιακή ενέργεια είναι άξια επαίνων και όχι τιμωρίας. Τουλάχιστον αν ισχύουν οι Ιεροί Κανόνες που για τους Οικουμενιστές προφανώς δεν ισχύουν.

Οι δύο πρωτοπρεσβύτεροι είναι συνεχώς στις προσευχές μας και θα τους στηρίξουμε -όση ημίν δύναμις- με τη φτωχή γραφίδα μας, επειδή, αν δεν το κάνουμε, θα είμαστε αναπολόγητοι ενώπιον του Αγίου Θεού.

Ιδού το κείμενο το ιστολογίου “Κατάνυξις” που μας έδωσε αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.

Μαύρη σελίδα στη σύγχρονη Εκκλησιαστική μας Ιστορία

katanixis.gr: Επισκοπικό Δικαστήριο στην Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης για τον πρωτοπρεσβύτερο π. Θεόδωρο Ζήση και τον πρωτοπρεσβύτερο π. Νικόλαο Μανώλη, στο περιθώριο της Τακτικής Συγκλίσεως της Ιεραρχίας της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος. 

Με θλίψη γινόμαστε μάρτυρες μια ιστορικής στιγμής, μιας ακόμη μαύρης σελίδας στη σύγχρονη εκκλησιαστική ιστορία της Ορθοδοξίας: “Ομολογητές ιερείς να σύρονται με συνοπτικές διαδικασίες, κατασκευασμένο κατηγορητήριο και μετά από μια διάτρητη ανακριτική διαδικασία, στο εδώλιο”.

Για όσους γνωρίζουν ελάχιστα νομικά, οι δύο κατηγορίες απείθεια και εξύβριση είναι για να συμπληρωθεί το κατηγορητήριο. Οι άλλες δύο, σκανδαλισμός και πρόκληση σχίσματος, αποτελούν απόδειξη της δογματικής αλλοίωσης που βιώνει η Εκκλησιαστική μας διοίκηση εν συνόλω.

Δεν αποτελεί άραγε σκανδαλισμό, η ανεξέλεγκτη οικουμενιστική προπαγάνδα εκ Φαναρίου, οι αποφάσεις της ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου, το οικτρό “Προς το Λαό”, και οι αποφάσεις του Αγίου Όρους, και αποτελεί σκανδαλισμό η αντίδραση σε όλα αυτά;

Ο ιερέας της ενορίας, ο πατέρας, ο διδάσκαλος, ο ποιμένας που του εμπιστεύτηκε ο Θεός ψυχές, τα πνευματικά του τέκνα, τους μαθητές του, ο ιερέας εκείνος που επί δεκαετίες σήκωνε το βάρος της κατηχήσεως, της εν Χριστώ προκοπής, της αγάπης και της Πατερικής διδασκαλίας, σέρνεται σήμερα στο εδώλιο για Σχίσμα; Τι άλλαξε; 

Η αλήθεια είναι πως ο π. Θεόδωρος Ζήσης και ο π. Νικόλαος Μανώλης διώκονται και δικάζονται γιατί διαφωνούν με την Οικουμενική Κίνηση και καταγγέλουν τον Οικουμενισμό ως παναίρεση. 
Με πατερικό λόγο, θεολογικά επιχειρήματα, με ακαδημαϊκή θεμελίωση και ποιμαντική εμπειρία, δίχως ακρότητες, με πολλή διαλλακτικότητα και διπλωματία, εξάντλησαν τα όρια της ανθρώπινης υπομονής τους και κατέφυγαν στο έσχατο μέτρο της διακοπής μνημόνευσης του Επισκόπου τους.
Προσέφυγαν λοιπόν στην έσχατη δυνατότητα που τους δίδεται από τους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας, να καταγγείλουν την αίρεση του Οικουμενισμού.

Όποιος το αρνείται αυτό, στρουθοκαμηλίζει επικίνδυνα.

Για τους Αρχιερείς

Όποιος Αρχιερέας από συναδελφική αλληλεγγύη, (θέτει θέμα απροϋπόθετης υπακοής στον Επίσκοπο, παραβλέπει και παρερμηνεύει τον 15ο κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου) στηρίζει τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, έχει ασθενές κριτήριο. Για τους Αρχιερείς που ιδιωτικώς ή στην αρθρογραφία τους καταδικάζουν τον Οικουμενισμό ως αίρεση, χρειάζεται έμπρακτη στήριξη των πιστεύω τους, με ενυπόγραφη έκφραση της αντίθεσης τους στις αποφάσεις του Κολυμπαρίου. Χρειάζεται αγώνας για να συγκληθεί Σύνοδος, η Συνοδική εκτροπή χρειάζεται και Συνοδική καταδίκη. Ούτε διπλωματία ούτε κωλοτούμπες.

Για τους ιερείς 

“Ο φόβος φυλάει τα έρμα” λένε στα χωριά μας. Όποιος Ιερέας εκτιμά πως “δεν είναι δα και μείζον ζήτημα”, και πως “οι πατέρες το παρατράβηξαν”, οφείλει να αναθεωρήσει, να ζητήσει άνωθεν βοήθεια, να σκεφτεί για ποιο λόγο ενδύθηκε το ράσο. Καμία δράση, καμία λειτουργική πράξη, καμία ποιμαντική μέριμνα δεν έχει αξία, αν δεν γίνεται στο όνομα της Αγίας και Ομοουσίου Τριάδος. Η εκπαραθύρωση των δογμάτων από τη διδασκαλία μας, για να κάνουμε χώρο και να χωρέσουμε με ετεροδόξους και αλλοθρήσκους, μας κάνει να πιστεύουμε σε άλλον Θεό. Το κινδυνευόμενον λοιπόν είναι η πίστις.
Αυτή είναι η πραγματικότητα. Αυτός ο λόγος που οι πατέρες κλήθηκαν σαν κατηγορούμενοι στο Επισκοπικό Δικαστήριο της Ιεράς Μητροπόλεως θεσσαλονίκης.

Για τον πιστό λαό του Θεού

Εμείς ο πιστός λαός του Θεού, με όποιο μέσο διαθέτει ο καθένας καλούμαστε να εκφράσουμε, ζωντανά, αυθόρμητα και ειλικρινά τη συμπαράστασή μας.
Σαν katanixis.gr σας καλούμε να εκφράσετε με επιστολές τη συμπαράστασή σας στους πατέρες και να μας τις αποστείλετε στη διεύθυνση istologionkatanixis@gmail.gr προς δημοσίευση.

Όσοι είστε πιο αποφασισμένοι μπορείτε να συντάξετε την Δήλωση Ομολογίας και συμπαράστασης και να τη στείλετε στο email katihisisblog@gmail.com και istologionkatanixis@gmail.gr προς δημοσίευση.

Σαν διαχειριστές του www.katanixis.gr Δηλώνουμε  υπεύθυνα,  απερίφραστα και δημόσια το ομόδοξο, το ομόφρονο και το ομόθυμο μετά των αποτειχισμένων από την αίρεση Πατέρων, π. Θεοδώρου Ζήση, π. Νικολάου Μανώλη και π. Φωτίου Βεζύνια, και θέτουμε εμαυτόν ενώπιον οιουδήποτε αρμοδίου «επισκοπικού» δικαστηρίου, επιθυμούμε δε την αυτή «καταδικαστική» απόφαση  μετά των ειρημένων Πατέρων.

No comments:

Post a Comment