Saturday, January 28, 2017

ΑΠΟΛΟΓΙΑ «ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟΝ»


ΑΠΟΛΟΓΙΑ «ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟΝ»

Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
=====

Η Ιερά Σύνοδος της εν Ελλάδι Εκκλησίας ένοιωσε την ανάγκη να απευθυνθεί προς το πλήρωμά της επτά ολόκληρους μήνες μετά τη «Σύνοδο» του Κολυμβαρίου (Ιούνιος του 2016) με κείμενο που τιτλοφορείται: «Προς τον λαόν»: Η Ιερά Σύνοδος για την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Κρήτης.” 

Από το εν λόγω κείμενο θα σχολιάσουμε την εξής φράση, που αναφέρεται στη φύση της Εκκλησίας: «Οι Ορθόδοξες Εκκλησίες δεν αποτελούν συνομοσπονδίαν Εκκλησιών, αλλά την Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία». 

Πρόκειται για πρώτης τάξεως ομολογιακό κείμενο, άψογο από Ορθοδόξου επόψεως. ΟΜΩΣ αν το συγκρίνουμε με αυτά που αποφασίστηκαν στο Κολυμβάριο παρουσιάζεται ελλιπές, κολοβό, και, θα τολμούσα να πω με όλο το σέβας, παρελκυστικό. 

Στο Κολυμβάριο η αλήστου μνήμης Απόφαση 6 αναφέρεται σαφώς και απεριφράστως σε «ετερόδοξες Εκκλησίες και ομολογίες». Από τη μια η Ορθοδοξία είναι η Μία και μοναδική Εκκλησία κι από την άλλη οι παντοειδείς κακοδοξίες μετεποιήθηκαν στον «λοιπόν χριστιανικόν κόσμον» και εν τέλει είναι «ετερόδοξες Εκκλησίες και ομολογίες»!!! Στο υπό εξέταση κείμενο «ουκ εισι λαλιαί, ουδέ λόγοι» για την ανωτέρω κακόφρονα και αντορθόδοξη απόφαση, που σημειωτέον υπέγραψαν οι αντιπρόσωποι της εν Ελλάδι Εκκλησίας, προεξάρχοντος του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Β΄, με μοναδική εξαίρεση το Σεβ. Ναυπάκτου Ιερόθεο. 

Εδώ, επειδή ου κέκτημαι μνήμην χρυσόψαρου, πρέπει να αναφερθώ στην Εγκύκλιο της Ιεράς Συνόδου προς τον λαό ΠΡΟ του Κολυμβαρίου, όπου οι ιεράρχες ομοφώνως ΔΕΝ αποδέχονταν την ύπαρξη «ετεροδόξων Εκκλησιών και ομολογιών». 

Στο Κολυμβάριο (πλην ενός) οι 25 επίσκοποι - αντιπρόσωποι της εν Ελλάδι Εκκλησίας (γράφοντας εις τα κατύμματα των υποδημάτων τους την απόφαση της Ι. Συνόδου της Ιεραρχίας), προσυπέγραψαν «αγαλλομένω ποδί» την αντορθόδοξη απόφαση. Το γε νυν έχον μάλιστα ένιοι εξ αυτών συναγωνίζονται ο ένας τον άλλο σε οικουμενιστικές κορώνες,υπερασπιζόμενοι τη «Σύνοδο» του Κολυμβαρίου. 

Την θυμηδία, τέλος, προκαλεί η αναφορά (σε άλλο σημείο της ανωτέρω Εγκυκλίου) σε «άλλες χριστιανικές ομολογίες-αιρέσεις». Η λέξη αίρεση ΔΕΝ ανεφέρθη ποτέ στα κείμενα του Κολυμβαρίου!!! 

Συμπέρασμα: η ανωτέρω Εγκύκλιος αποτελεί, στην πράξη, στάκτη στα μάτια των αφελών κι απληροφόρητων, προσφέρεται δι’ εσωτερικήν κατανάλωσιν και ουδέν έτερον.

No comments:

Post a Comment