Sunday, July 17, 2016

ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ


ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Τα σχισματικά ιστολόγια δημοσίευσαν άκρως υβριστική και συκοφαντική επιστολή -σκέτο λιβελλογράφημα- του γνωστού πρωτοπρεσβύτερου π. Βασίλειου Βολουδάκη με την οποία επιτίθεται εναντίον του ιστολογίου μας και απειλεί θεούς και δαίμονες.

Δεν αντιλαμβανόμαστε γιατί έχασε τον έλεγχό του ο σεβαστός μας πρωτοπρεσβύτερος και γιατί έχει εκμανεί τόσο ώστε να συκοφαντεί ασύστολα τους συνεργάτες του ιστολογίου μας ως δήθεν υβριστές του. Η αναντίλεκτη αλήθεια είναι ότι ουδείς εκ των συνεργατών μας ασχολήθηκε μαζί του υβριστικώς. Γι' αυτό αδίκως τους περιλούζει με απαράδεκτους χαρακτηρισμούς και με απάδον για κληρικό επιθετικό ύφος.

Στην επιστολή του λέγει πολλά και διάφορα ο αγαπητός μας Γέροντας -ο δεινώς ναυαγήσας περί την πίστη ως Μακρακιστής- αλλά αποφεύγει επιμελώς να καταδικάσει τα δημοσιεύματα που διασύρουν τους ηγέτες του αντιοικουμενιστικού αγώνα.

Με όλο το σεβασμό, που πολύ καλά γνωρίζει ότι τρέφουμε προς το σεπτό του πρόσωπο, ουδεμία σχέση έχει η γνωριμία του π. Βασιλείου με τον Σεβ. Ναυπάκτου. 

Αυτό που μετρά είναι αν ο π. Βασίλειος είναι πρόθυμος να καταδικάσει ρητά και κατηγορηματικά τα δημοσιεύματα εναντίον του Σεβ. Ναυπάκτου και του κ. Τσελεγγίδη που δημοσίευσε ο “Ορθόδοξος Τύπος”. 

Αυτό που επίσης μετρά είναι αν θα σταματήσει να υποσκάπτει τους ηγέτες του αντιοικουμενιστικού αγώνα και αν θα τερματίσει την προσπάθεια να αποπροσανατολίσει τον αντιοικουμενιστικό αγώνα και να τον εκτρέψει σε αγώνα για υπόσκαψη του Οικουμενικού Πατριαρχείου σαν θεσμού. 

Όλα τα άλλα που λέγει στην επιστολή του είναι καρπός της παφλάζουσας από θηριώδη εμπάθεια καρδίας του.

Αναμένουμε, λοιπόν, από τον αγαπητό μας π. Βασίλειο ρητή καταδίκη των επιθέσεων του “Ορθοδόξου Τύπου” εναντίον των ηγετών του αντιοικουμενιστικού αγώνα και να σταματήσει να καρφώνει πισώπλατα τον αντιοικουμενιστικό αγώνα. Αλλιώς δικαίως θα θεωρηθεί ως ο κατεξοχήν υπεύθυνος για τις επιθέσεις και την προσπάθεια αποπροσανατολισμού του αγώνα.

No comments:

Post a Comment