Monday, May 16, 2016

ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ “ΟΜΟΛΟΓΙΑ” (ΠΡΩΗΝ “ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ”)


ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ “ΟΜΟΛΟΓΙΑ” (ΠΡΩΗΝ “ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ”)

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Με βαθειά θλίψη και μεγάλη αγανάκτηση παρακολουθούμε το σχισματικό ιστολόγιο “Ομολογία” (πρώην “Αποτείχιση”) να αναδημοσιεύει άρθρα που αναρτούνται στο ιστολόγιό μας χωρίς να αναφέρει την πηγή. Έτσι δίνει τη σφαλερή εντύπωση στους αναγνώστες του ότι οι αρθογράφοι μας είναι συνεργάτες του.

Ούτε ο κ. Ανδρέας Κυριακού, ούτε ο κ. Βασίλης Χαραλάμπους επιθυμούν τη δημοσίευση άρθρων τους στο σχισματικό αυτό ιστολόγιο.

Διαφωνούμε και οι τρεις πλήρως με τις πεζοδρομιακές ύβρεις που χρησιμοποιεί αυτό το ιστολόγιο για τον Παναγιότατο και άλλα στελέχη του Πατριαρχείου και διαφωνούμε προπαντός με το σχισματικό του φρόνημα.

Δεν θέλουμε επ’ ουδενί λόγω να μας σχετίζουν με το σχίσμα που προάγει. Η πιο στοιχειώδης δεοντολογία επιβάλλει να αναφέρεται η πηγή ενός κειμένου. Πολλώ μάλλον επιβάλλεται αυτό όταν ρητά και κατηγορηματικά καταδικάζουμε τη γραμμή του που υποσκάπτει τον αντιοικουμενιστικό αγώνα.

Αν συνεχιστεί αυτή η τακτική θα υποχρεωθούμε να αποκαλύψουμε ποιοι είναι οι συντάκτες των κειμένων που δημοσιεύονται σ’ αυτό το ιστολόγιο και υπό τον έλεγχο ποιου βρίσκεται.

Είναι πολύ ανέντιμη η στάση των υπευθύνων του ιστολογίου να παρουσιάζουν ανθρώπους που διαφωνούν πλήρως μαζί τους ως συνεργάτες τους. Οι χυδαίες ύβρεις δεν είναι αντιοικουμενιστικός αγώνας. Είναι πεζοδρόμιο. Και το σχίσμα δεν είναι απάντηση στον Οικουμενισμό. Είναι δαιμονική κατάσταση.

Το ίδιο ιστολόγιο τηρεί παρόμοια στάση έναντι του Γέροντα Αρσένιου Κατερέλου η φωτογραφία του οποίου βρίσκεται μονίμως στην πρώτη σελίδα του ιστολογίου λες και ο Γέροντας Αρσένιος δεν τους ξεκαθάρισε ότι διαφωνεί πλήρως μαζί τους και δεν θέλει να έχει καμιά σχέση μαζί τους.


Δεν επιθυμούμε καθόλου να αναδημοσιεύουν άρθρα μας στο ιστολόγιό τους. Αλλά αν παρά την διακαή επιθυμία μας τα αναδημοσιεύουν το λιγότερο που έχουν να κάνουν είναι να αναφέρουν την πηγή για να μη δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις τους αναγνώστες τους.

No comments:

Post a Comment