Monday, May 16, 2016

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ “ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ”, ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ “ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ”, ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ

(Με ενίοντε ‘’συνοδεία’’ μειωτικών και υβριστικών απαξιωτικών σημειώσεων)

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
=====

Όπως με πληροφόρησαν, το ιστολόγιο ‘’Αποτείχιση’’ αναδημοσιεύει κείμενά μου χωρίς παραπομπή στο διαδικτυακό ιστότοπο από τον οποίο ‘’πήραν’’ το κείμενο. Μετά από κάποια έρευνα έχω διαπιστώσει ότι τούτο αληθεύει. Μάλιστα αντιγράφει πλήρως το κείμενο με τις φωτογραφίες, τη γραμματοσειρά κλπ, που χρησιμοποιεί ο διαχειριστής του ιστολογίου που πρωτοδημοσιεύει το κείμενο, χωρίς καμιά παραπομπή από πού έχει ληφθεί το κείμενο. Δεν είναι σωστό αυτό.

Προσωπικά δεν ανήκω στους διαχειριστές κανενός ιστολογίου. Κείμενα μου πρωτοδημοσιεύονται σε αρκετά ιστολόγια, και έχω παρατηρήσει ότι κατά κανόνα γίνονται αρκετές αναδημοσιεύσεις, πάντοτε όμως με αναφορά στο ιστολόγιο από το οποίο πήραν το κείμενο. Αυτό απαιτεί η διαδικτυακή δεοντολογία.

Επιπρόσθετα με αυτά προσθέτουν και υβριστικούς μειωτικούς απαράδεκτους χαρακτηρισμούς. Παλαιότερα χρησιμοποίησαν τον χαρακτηρισμό ‘’θολολόγος’’ και μεταγενέστερα τον χαρακτηρισμό σιγονταροοικουμενιστής. Πρόσφατα έχουν προσθέσει και το «νυσταλέος σιγονταροοικουμενιστής». Είναι τίμιο αυτό; Φυσικά με το κείμενό μου αυτό, πιθανότατα να γίνουν πιο ‘’επιθετικοί’’.

Φυσικά και διερωτήθηκα γιατί αυτός ο πόλεμος και αυτή η ανέντιμη απαξίωση. Είναι λυπηρό να δέχομαι τέτοια εχθρική συμπεριφορά. Διαφωνούν με τα κείμενά μου; Φυσικά όχι, για το λόγο ότι τα αναδημοσιεύουν κάποιες φορές χωρίς σχολιασμό. 

Η απάντηση στο ερώτημα αυτό βρίσκεται στο γεγονός ότι η αναδημοσίευση κατά κανόνα σχεδόν γίνεται από συγκεκριμένο ιστολόγιο και όχι για το γεγονός ότι δεν ανήκω στους αποτειχισθέντες. Τούτο ισχυροποιείται και από το γεγονός, ότι αναδημοσιεύουν και αρκετών μη αποτειχισθέντων κείμενα, χωρίς μειωτικούς και άλλους υβριστικούς σχολιασμούς. 


Ας ελπίσομε ότι θα ακολουθήσουν τη διαδικτυακή δεοντολογία και θα πάψουν και το επιπρόθετο απαξιωτικό υβρεολόγιο. Δεν είναι καθόλου τίμιο αυτό. 

No comments:

Post a Comment