Monday, May 16, 2016

Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΜΑΣ κ. ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ


Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΜΑΣ κ. ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
=====

Αξιότιμε κύριε Τσολογιάννη,

Σας χαιρετώ. Αναγκάζομαι να επικοινωνήσω μαζί σας για τρίτη φορά με κάποιο αφορμή κάποιο συμβάν που αφορά το καθ΄υμάς ιστολόγιο. Συγκεκριμένως στις 14 τρέχοντος δημοσιεύσατε στο ιστολόγιό σας δικό μου κείμενο (Ο Πέτρος Βασιλειάδης «ερμηνεύει» την προς Κολασσαείς) χωρίς να μου ζητήσετε την άδεια. Άλλα ιστολόγια το κάνουν. Φυσικά ούτε καν κάνατε τον κόπο να αναφερθήτε  στην πηγή από την οποία το πήρατε. Το εν λόγω κείμενο το έγραψα για το ιστολόγιο panayiotistelevantos.blogspot. Όπως σας έχω ξεκαθαρίσει γραπτώς στο παρελθόν, δεν έχω την παραμικρή σχέση με το υμέτερον ιστολόγιο, ούτε έξεφρασα ποτέ την επιθυμία να αρθρογραφώ σ΄ αυτό. Δεν πρόκειται φυσικά να σας ακολουθήσω στη σκαιότητα του ύφους, ούτε τις απροκάληπτες απειλές που διατυπώσατε στην προηγούμενη σας απάντηση. Εχω όμως την εντύπωση πως η δεοντολογία απαιτεί, τουλάχιστον, την παράθεση των πηγών από τις ποίες αντλούμε.

Με εκτίμηση,


Ανδρέας Κυριακού

No comments:

Post a Comment