Thursday, February 18, 2016

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ κ. ΣΚΑΛΤΣΗ


ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ κ. ΣΚΑΛΤΣΗ

Του ιατρού κ. Λυκούργου Νάνη
=====

Επιτρέπεται ο κ. Σκαλτσής να θέτει την υπογραφή του κάτω από ένα επαίσχυντο κείμενο, όπως αυτό της θεσμοθετήσεως της ιδρύσεως "κατευθύνσεως ισλαμικών σπουδών" εντός των πλαισίων λειτουργίας της θεολογικής σχολής του ΑΠΘ;

Επιτρέπεται να "φιγουράρει" και η δική του υπογραφή παραπλεύρως εκείνων κάποιων "καιριτών" και "συναξιακών" προφεσσόρων-συναδέλφων του στο ΑΠΘ, με την οποία ούτε πολύ ούτε λίγο προέβησαν σε έγκληση των ομολογητών μητροπολιτών Πειραιώς και Κυθήρων (εξαιτίας των αντιοικουμενιστικών τους αγώνων), οι πεπαρρησιασμένες παρεμβάσεις των οποίων διασώζουν το κύρος και την αξιοπρέπεια του επισκοπικού αξιώματος, αποτελούν όαση εν μέσω της αυχμηράς ερήμου του συμβιβασμού των ποιμένων με το πολυποίκιλο και άνομο κατεστημένο και χρήζουν, αναντιλέκτως, τιμής, επαίνου και υπερεξάρσεως και ουδόλως μομφής ή ψόγου; 

Πώς ανέχεται τις διαβρωτικές του Ορθοδόξου Δόγματος και υπονομευτικές του Ορθοδόξου Ήθους ετεροδιδασκαλίες που εκπορεύονται από ένια καθηγητικά χείλη και παράγονται από κάποιες ακαδημαικές-"θεολογικές" γραφίδες συναδέλφων του και οι οποίες αποτελούν όψεις και εκφάνσεις μιας αγνώριστης και παραμορφωμένης, μεταλλαγμένης και εκτρωματικής "θεολογίας";

Κάποιοι συνάδελφοι του κ. Σκαλτσή, γνωστής "θεολογικής" σκέψεως και κατευθύνσεως, έχουν καταστεί θεράποντες, υπηρέτες και κήρυκες της "ερωτοθεολογίας", του οικουμενιστικού συγκρητισμού, διαχριστιανικού και διαθρησκειακού, προδρόμων, αμφοτέρων, της επαράτου και δαιμονικής παν-θρησκείας, του ορθολογισμού, του φιλελελευθερισμού, της "πολιτικής ορθότητας", του φεμινισμού, επενδεδυμένου με "θεολογικό" μανδύα, κ.ο.κ., με ό,τι κάτι τέτοιο συνεπάγεται για την ποιότητα της παρεχόμενης, προς τους φοιτητές, διδασκαλίας.

Συγγενεύει, άραγε, ιδεολογικά μαζί τους ο κ. Σκαλτσής; Συμφωνεί με τις στρεβλές τους αντιλήψεις, θέσεις, απόψεις, τοποθετήσεις, παρεμβάσεις, επιλογές και πρακτικές τους;
Μάλλον όχι!

Πώς, μετά, δεν εξεγείρεται η ορθόδοξη χριστιανική του συνείδηση επί τη θέα και τω ακούσματι τέτοιου είδους αντιχριστιανικών και αθεολόγητων ληρημάτων και φαντασιοκοπημάτων; Πώς αντιδρά με την καινούρια θεσμική του ιδιότητα;

Αντιλαμβανόμαστε τις αντικειμενικές δυσκολίες που αναμένουν το έργο του, ως νέου προέδρου του τμήματος Θεολογίας, λόγω της θλιβερής κληρονομιάς που παρέλαβε να διαχειριστεί...

Η καταθλιπτική παρουσία των "καιριτών" σκιάζει, αναμφιβόλως, το όλο κλίμα!

Πλην, όμως, απαιτούνται ρήξεις με το νοσηρό παρελθόν ούτως ώστε η θεολογική σχολή του ΑΠΘ να ανακτήσει, εν τινι μέτρω, το απωλεσθέν κύρος της.

Υπάρχει, όμως, διάθεση για την υιοθέτηση μίας τέτοιας στρατηγικής απ’ την πλευρά του ή, μήπως, πρυτανεύει η "λογική" του συμβιβασμού με το ως άνω περιγραφέν νοσηρό και εκφυλιστικό καθεστώς;

ΠΗΓΗ:

Ακτίνες

No comments:

Post a Comment