Thursday, November 12, 2015

ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ, ΙΜΑΜΗΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ



ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ, ΙΜΑΜΗΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ

Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
=====

Σκηνή απείρου κάλλους συνέβη στις 5 τρέχοντος στην Επάνω Σκάλα της Μυτιλήνης, μπροστά στο άγαλμα της Μικρασιάτισσας Μάνας. Αυτής, που είδε να σφάζονται μπροστά στα μάτια της, από τους μωαμεθανούς Τούρκους, κατά χιλιάδες, τα παιδιά της. Οι μητροπολίτες Μυτιλήνης Ιάκωβος και Μηθύμνης Χρυσόστομος, συνοδευόμενοι από  έξι περίπου ιερείς και διακόνους μαζί με μωαμεθανούς ιμάμηδες και επισήμους της πόλεως, παρίσταντο σε επιμνημόσυνη δέηση για τους πνιγέντες λαθρομετανάστες. Κάθε καλής διαθέσεως άνθρωπος αναρωτιέται: Δεν άκουσαν ποτέ οι δυο αρχιερείς, αλλά  και οι λοιποί κληρικοί (δύο εξ αυτών κρατούν επιτραχήλιον και οράριον ανά χείρας !!! ), πως αυτό ονομάζεται συμπροσευχή με αλλόθρησκους και μάλιστα αντίχριστους, που βρίζουν το Χριστό, που απορρίπτουν, συν τοις άλλοις, ασυζητητί τη θεότητά του, όπως και το μυστήριο της Αγίας Τριάδος; 

Αν επιτρέπονται οι συμπροσευχές με αλλόθρησκους γιατί ο Απόστολος Παύλος παραγγέλλει στους Κορίνθιους Χριστιανούς: Μη γίνεσθε ετεροζυγούντες απίστοις. Τις γαρ μετοχή δικαιοσύνη και ανομία; Τις δε κοινωνία φωτί προς σκότος; Τις δε συμφώνησις Χριστώ Βελιάρ; Ή τις μερίς πιστού μετά απίστων; (Β΄Κορ. ς΄ 14-15). 

Και μια άλλη απορία: Οι μεν ιμάμηδες προσεύχονταν στο θεό τους, που τον ονομάζουν, Αλλάχ να κατατάξει τους μωαμεθανούς πνιγέντες στο Τζέννετ (μωαμεθανικό παράδεισο) όπου τα πιλάφια και τα γιαούρτια, τα ουρί και οι λοιπές γέλωτος άξιες παχυλές υλιστικές απολαύσεις που τους έταξε ο «προφήτης» Μωάμεθ. Από την άλλη οι ιεράρχες του Οικουμενικού Θρόνου έλεγαν τα ίδια; Ή μήπως παρακαλούσαν τον Θεάνθρωπο Χριστό να  κατατάξει αυτούς που ΔΕΝ τον πιστεύουν (αφού επόκειτο για πεθαμένους μωαμεθανούς), εν κόλποις Αβραάμ και μετά δικαίων συναριθμήσαι; Τω όντι τέρας αλλόκοτον και μίξις αμικτος. Κι οι ιεροί κανόνες προνοούν, όχι επαίνους αλλά καθαίρεσιν των κληρικών που προβαίνουν σε τέτοιες ασχημίες. Νομίζετε ότι ο Αυστρίας Αρσένιος θα μείνει μόνος του;

No comments:

Post a Comment