Friday, May 1, 2015

ΜΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΗΣ ΜΕ (Ψαλμός κστ´) - β´



ΜΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΗΣ ΜΕ
(Ψαλμός κστ´) - β´ 

Της Χριστούφαντου
=====

Ἄκουσον, Κύριε, φωνῆς πού κράζω πρός Ἐσένα
καί δέξου παρακλήσεως λυγρᾶς ἀπό ἐμένα.
Ἐλέησόν με, δέομαι, προσάγω τήν εὐχήν μου,
μή ἀπορρίψῃς ὀδυρμούς ἀπό τήν προσευχήν μου.

Μέ πόνον στρέφεται πρός Σέ, καί θέρμην ἡ καρδία,
μέ θεῖον πόθον ἐκζητεῖ καί πάλιν προστασία.
Τό πρόσωπόν μου ἔγνεψα εἰς ἀναζήτησίν Σου,
ἀκαταπαύστως νοσταλγῶ τήν ἅγιαν πνοήν Σου.

Ἀποστροφήν ἄς μή δεχθῶ δικῆς Σου εὐμενίας,
ὁ δίκαιός Σου ὁ θυμός μή κάμψῃ ἱκεσίας.
Γενοῦ καί πάλιν βοηθός, μή μέ ἀποδιώξῃς,
Σύ εἶσαι ὁ Σωτήρας μου καί χορηγός τῆς δόξης.

Γονεῖς μέ ἐγκατέλειψαν, πατέρας καί μητέρα,
λίγην στοργήν ἀποζητῶ νύκτα καί τήν ἡμέρα.
Εἶδε τόν πόνον τόν βαθύν Θεός ὁ Πλαστουργός μου,
κοντά Του μέ προσέλαβε, ἔγινε ὁδηγός μου.

Γίνε ὁ Νομοθέτης μου, δίδαξον ἐντολῶν Σου,
φανέρωσον τόν δρόμον Σου, ζητῶ τῶν προσταγῶν Σου.
Παγίδες διασκέδασον πάντων ἐπιβουλῶν μου,
σύντριψον τήν ἀσέβειαν τῶν δολερῶν ἐχθρῶν μου.

Ποτέ ἄς μή παραδοθῶ στίς ἄσπλαγχνες ψυχές τους,
πού μέ μισοῦν καί θλίβουνε μέσα στίς ἐνοχές τους.
Ἀπαύστως μέ συκοφαντοῦν, προσθέτουν τυραννίας,
μά ἐπιστρέφει πρός αὐτούς μισθός τῆς ἀδικίας.

Πιστεύω ὅτι θά σωθῶ ἀπ᾽ τούς πολλούς κινδύνους,
θά ἀπολαύσω ἀγαθά καί χρόνους ἀνωδύνους,
μαζί μέ κληρονόμους Σου τῶν θείων δωρεῶν Σου,
δίχως θανάτου ἀπειλή ν᾽ ἀγγίζῃ ἐκλεκτῶν Σου.

Γι᾽ αὐτό Δεσπότου θέλημα, καρδιά μου, προσεδέχου,
κάθε δειλίαν δίωξον κι ἀνδρείαν ἀποδέχου.
Ἄς κρατυνθῇ ἡ ἀρετή, τό θάρρος μή σοῦ λείψῃ,
στῆθι στερρός κι ἀνάμενε, ὁ Κύριος θά δείξῃ.

No comments:

Post a Comment