Monday, April 6, 2015

ΑΓΑΠΗΣΩ ΣΕ ΚΥΡΙΕ! (Ψαλμός ιζ´) - Α´



ΑΓΑΠΗΣΩ ΣΕ ΚΥΡΙΕ!
(Ψαλμός ιζ´) - Α´ 

Της  Χριστοΰφαντου
=====

Σέ ἀγαπάω, Κύριε, μέ ὅλην τήν ψυχήν μου
καί πάντοτε θά σέ ποθῶ εἰς ὅλην τήν ζωήν μου.
Σύ εἶσαι τό ἀκλόνητον βάθρον καί στήριγμά μου,
ἀπόρθητον ὀχύρωμα, ὕψιστον βίωμά μου.

Θεός μου εἶναι βοηθός καί εἰς Αὐτόν ἐλπίζω,
Αὐτός ὁ ὑπερασπιστής καί σταθερῶς βαδίζω.
Ὡς ἄλλον κέρας δυνατόν χαρίζει σωτηρίαν,
ζωῆς μου ἀντιλήπτορας, φέρει τήν εὐλογίαν.

Γι᾽ αὐτό μέ ὕμνους ἔνδοξους καί μέ δοξολογίες,
Θεόν ἐπικαλέσομαι νά διώξῃ τυραννίες.
Οἱ πόνοι μέ κατέβαλαν, θανάτου ἀγωνία,
χειμάρρους ἐξαπέστειλαν, ταράχου ἀνομία.

Φόβοι μέ περικύκλωσαν καί πειρασμοί μεγάλοι,
ἔφθασα εἰς τόν ὄλεθρον στά πρόθυρα τοῦ ᾅδη.
Παγίδες ἐπικίνδυνες νά πάρουν τήν ζωήν μου
ἐστήθησαν γιά νά πιασθῶ, ταράχθη ἡ ψυχή μου.

Ἐν μέσῳ θλίψεως πολλῆς στόν Κύριον μιλοῦσα,
μέ ἀγωνίαν ἄμετρον Θεόν παρακαλοῦσα.
Ἀπό Ναόν τοῦ οὐρανοῦ ἄκουσε τήν φωνή μου,
στά ὦτα Του τά Ἅγια εἰσῆλθεν ἡ κραυγή μου.

Μέ ὀφθαλμούς τῆς πίστεως εἶδα ἀπάντησίν Του,
ἔσεισε γῆν ὁλόκληρον μέ τήν ἀπόφασίν Του.
Τά ὄρη ἐσαλεύθησαν ἀπό τῶν θεμελίων
καί πάντες ἐφοβήθησαν δυνάμεων ἁγίων.

Ὡς ἡφαιστείου ὁ καπνός ἀνέβη ἡ ὀργή Του,
καταναλίσκον πῦρ θά βγῇ ἀπ᾽ τήν ἐμφάνισί Του.
Ὡς ἀναμμένα κάρβουνα ὅλα ἐνώπιόν Του,
θά κατακαύσῃ κάθε τι κακόν κι ἀντίθετόν Του.

Τούς οὐρανούς χαμήλωσε, στή γῆ γιά νά κατέλθῃ,
κάτω ἀπό τούς πόδας Του τό σύννεφο ἐτέθη.
Ἀνέβη καί ἐκάθισε ὡς Βασιλεύς σέ Ἅρμα
τῶν οὐρανίων Χερουβείμ, πέταξε ἐν τῷ ἅμα.

Ἀπό ἀνέμων τά πτερά ἔδειχνε νά φερόταν,
τό μεγαλεῖον ἔκρυψε, σέ σκότος καλυπτόταν.
Σκηνή ἀπό τά νέφη Του ἁπλώθηκε κοντά Του,
ἀγέρας, ὕδωρ καί βροχή, τά σύμπαντα δικά Του.

No comments:

Post a Comment