Thursday, October 16, 2014

Ο ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ ΙΣΤ΄, Η ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΤΙΛΛΗΣ ΚΑΙ Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ



Ο ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ ΙΣΤ΄, Η ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΤΙΛΛΗΣ ΚΑΙ Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Στις 14 Ιουλίου 1789 ο Βασιλιάς της Γαλλίας Λουδοβίκος ΙΣΤ΄ήταν σε κυνήγι με την φρουρά και πολλούς αυλικούς του.

Την ίδια μέρα η Βαστίλλη έπεσε στα χέρια του Γαλλικού λαού που βγήκε στους δρόμους και κατέλαβε το φρούριο που -εκείνη τη χρονική στιγμή- θεωρήθηκε σύμβολο της τυραννίας.

Οταν κατάκοπος από το κυνήγι ο βασιλιάς Λουδοβίκος επέστρεψε το βράδυ στις Βερσαλίες, ο αυλάρχης των Ανακτόρων τον ενημέρωσε για το συνταρακτικό γεγονός.

- Πρόκειται για εξέγερση; ρώτησε ο βασιλιάς.

- Οχι Μεγαλειότατε! του απάντησε ο Αυλάρχης. Είναι Επανάσταση!

Ο Λουδοβίκος αποσύρθηκε στο ιδιαίτερό του διαμέρισμα στα ανάκτορα, δείπνησε -ως συνήθως- πλουσιοπάροχα -καθόλου παράξενο ότι μετέπειτα αναπαρίσταται σαν γουρούνι στις γελοιογραφίες των επαναστατών!!!- και πριν κατακλιθεί σημείωσε στο Ημερολόγιό του: “Rien!" (δηλαδή “Τίποτα”!)

Τόσο επιπόλαιος και ανεύθυνος ήταν ώστε θεώρησε την κοσμοιστορικής σπουδαιότητας πτώση της Βαστίλλης -που υπήρξε η αρχή της Γαλλικής επανάστασης και ένα κομβικής σημασίας ιστορικό γεγονός που σημάδεψε και εν πολλοίς καθόρισε την μετέπειτα Ευρωπαική -και όχι μόνον- Ιστορία-, ως γεγονός μηδαμινής αξίας;

Οχι! Είναι η απάντηση. Η στάση του δείχνει κάτι πολύ χειρότερο. Ο Βασιλιάς Λουδοβίκος δεν θεώρησε καν άξια καταγραφής στο Ημερολόγιό του την πτώση της Βαστίλλης.!!! Το “Rien!” -δηλαδή “τίποτα!”- το έγραψε για να σημειώσει την αποτυχία του να επιστρέψει στις Βερσαλίες με κάποιο θήραμα από το κυνήγι.!!!

Πού θυμήθηκα αυτό το γεγονός;

Το θυμήθηκα όταν διάβασα το άρθρο του π. Θεόδωρου Ζήση “Μητροπολίτης της Κεντρικής Μακεδονίας, έθεσε παρανόμως με προφορική εντολή σε αργία αντιοικουμενιστή, παραδοσιακό ιερέα”. 

Με βαθύτατη απογοήτευση διαπίστωσα ότι ο π. Θεόδωρος, αντί να αναλύσει τις αληθινες παραμέτρους των κινδύνων του Οικουμενισμού, ζει στον κόσμο της "Ομολογίας" του. Επιστρέφει στις Βερσαλίες της “Θεοδρομίας” του και καταγράφει στο “Ημερολόγιό” του το αποτέλεσμα του αντι-οικουμενιστικού του "θηράματος". 

Πλην της “Ομολογίας Πίστεως για τον Οικουμενισμό” δεν υπάρχει τίποτα: “Rien!” 

Η “Ομολογία” κράτησε την Ορθόδοξη πίστη.!!! 

Ουδεμία αναφορά, εκ μέρους του π. Θεόδωρου στην πτώση της οικουμενιστικής "Βαστίλλης" του Φαναρίου εξαιτίας της αδυναμίας των Αυτοκεφάλων Εκκλησιών -και ιδιαίτερα της Ρωσίας- να συμφωνήσουν με τους επιτελικούς οικουμενιστικούς σχεδιασμούς του Φαναρίου. 

Πλην της “Ομολογίας”, λοιπόν, π. Θεόδωρε Ζήση: “Rien!!!”

Ζηλώσατε δόξαν Λουδοβίκου ΙΣΤ΄, Γέροντά μου! 

Οσο για την “Ομολογία” έχετε δίκαιο! Οντως! Υπήρξε καταλύτης εξελίξεων που οδήγησαν στην ιστορική απόφαση της Ιεραρχίας τον Οκτώβριο του 2009. Πλην όμως στο “Ημερολόγιό” σας δεν κάνατε καμία αναφορά ότι το πρακτικό αποτέλεσμα αυτής της Συνόδου της Ιεραρχίας είναι “Rien!” (="τίποτα!")

Μηδενική η πρακτική αξία της επειδή την αχρήστευσε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος με τη βοήθεια των οικουμενιστών Μητροπολιτών Μεσσηνίας και Δημητριάδος, που εκπροσωπούν την Εκκλησία της Ελλάδος σε όλους τους διαλόγους της Ορθοδοξίας ακόμη και στην προπαρασκευαστική επιτροπή για την σύγκληση της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου. 

Την ίδια ώρα ο πρωταγωνιστής της λήψης της ιστορικής απόφασης της Ιεραρχίας -Σεβ. Ναυπάκτου Ιερόθεος- παραμένει πλήρως παροπλισμένος, ενώ ο Σεβ. Μεσσηνίας κ. Σαββάτος εμπαίζει τους πάντες και έφτασε στο σημείο να εκφράζει στη Σύνοδο της Ιεραρχίας αγωνία για τις συμπροσευχές με τους αιρετικούς που πραγματοποιούνται στους διαλόγους, έστω και αν πρωταγωνιστής των ασχημιών είναι ο ίδιος!!!

Εσείς, όμως, Γέροντά μου, στο “Ημερολόγιό” σας, επιμένετε να γράφετε για όλα τα γεγονότα και για όλους τους σημαντικούς παράγοντες που κρατούν στα χέρια τους την πορεία των διαλόγων το "Rien!" Αντίθετα θεωρείτε το Α και το Ω του αγώνα κατά του Οικουμενισμού την “Ομολογία”.!!!

No comments:

Post a Comment