Wednesday, October 22, 2014

Ο Ν. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΚΟΔΟΞΟΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΗΡΥΣΣΕΙ ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ ΑΙΡΕΣΕΙΣ



Ο Ν. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΚΟΔΟΞΟΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΗΡΥΣΣΕΙ ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ ΑΙΡΕΣΕΙΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Αναφέρει σε σχόλιό του, στο ιστολόγιο “Ακτίνες” ο κ. Γεράσιμος Θηκαράς αναφορικά με την κακοδοξία του λυκοποιμένα της Αυστραλίας Στυλιανού Χαρκιανάκη ότι δήθεν ο Κύριος δεν εγεννήθη αναμάρτητος αλλά κατόρθωσε μετά από αγώνα την αναμαρτησία:

“Ο φύσει άγιος, δεν έχει την ανάγκην της ηθικής νίκης, η οποία σημαίνει κόπο, ενέργεια, άθληση, τρεπτότητα.

Λοιπόν, ας αφορισθεί ο Μέγας Βασίλειος, ο λέγων "Ἡ μὲν γὰρ κτίσις πέφυκεν ἆθλον προκοπῆς καὶ τῆς πρὸς Θεὸν εὐαρεστήσεως τὸν ἁγιασμὸν ἔχουσα, φύσει δὲ χρωμένη αὐτεξουσίῳ, καὶ μεταῤῥέπειν ἐφ’ ἑκάτερα δυναμένη, πρὸς ἐκλογὴν τοῦ ἀγαθοῦ καὶ τοῦ χείρονος· τὸ δὲ Πνεῦμα τὸ ἅγιον πηγὴ ἁγιασμοῦ. Καὶ ὥσπερ φύσει ἅγιος ὁ Πατὴρ, καὶ φύσει ἅγιος ὁ Υἱὸς, οὕτω φύσει ἅγιον καὶ τὸ Πνεῦμα τὸ τῆς ἀληθείας"

" Ἀνθρώπων γὰρ οὐδεὶς ἀναμάρτητος."

και,

"Οὐδεὶς γὰρ ἀναμάρτητος εἰ μὴ μόνος ὁ Θεός."

Και ας αφορισθεί ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, ο λέγων, "Ὁ κατά πάντα τρόπον ὅμοιος ἡμῖν, δίχα μόνης ἁμαρτίας, ἀτρέπτως ὑποδύς τήν ἡμετέραν φύσιν θεαρχικός Λόγος, τέλειος γενόμενος ἄνθρωπος."

Λοιπόν, από του Μεγάλου Βασιλειου έχομεν, "Ἡ μὲν γὰρ κτίσις πέφυκεν ἆθλον προκοπῆς."

Και από του Σεβ. Στυλιανού έχομεν, λόγον περί "ηθικής νίκης που κατακτήθηκε μέσα από αγώνα..."

Οπότε κατά τον Μέγα Βασίλειο, η γνώμη του Σεβ. Στυλιανού παραπέμπει σε κτιστότητα.

Εαν δεν αφορισθεί ο Μέγας Βασίλειος, τότε έχουμε στρεπτοδικία, και προσοπωληπτική κίνηση κατά του μεταστάντος εν αφορισμώ.

Και τα δύο δεν συνάγουν του Ορθοδόξου ήθους.

Και για λόγους επαναλήψεως προς εμπέδωση... “δίχα αμαρτίας εσαρκώθη ο Λόγος και δίχα αμαρτίας εσταυρώθη τη τελεία θεότητι της θείας Αυτού φύσεως.”

Καταρχήν να συγχαρούμε τον κ. Γεράσιμο Θηκαρά επειδή κατόρθωσε σε ελάχιστες γραμμές να συνοψίσει τη διδασκαλία της Εκκλησίας και να καταδείξει το μέγεθος της πλάνης του κακόδοξου οικουμενιστή κ. Στυλιανού.

Αλλά δεν μπορούμε να μη διερωτηθούμε για ποιο λόγο ο κ. Στυλιανός δεν παραπέμπεται με τη διαδικασία του κατεπείγοντος σε συνοδικό δικαστήριο για να καθαιρεθεί επί αιρέσει.

Για ποιο λόγο εξακολουθεί να καταπιέζει την Ομογένεια της Αυστραλίας και να δυσφημεί την Ορθοδοξία και την πατρίδα μας στην Ωκεανία;

Πέραν των όποιων πληροφοριών έχει στη διάθεσή του ο Παναγιότατος από τις πρεσβευτικές αρχές και τους εκκλησιαστικούς παράγοντες της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας, έχει και τη μαρτυρία του κατά σάρκαν αδελφού του που τυγχάνει ομογενής Αυστραλίας.

Επομένως; Τι άλλο αναμένει ο Παναγιότατος για να καθαρίσει το στίγμα της Πατριαρχίας του που ονομάζεται Στυλιανός Χαρκιανάκης;

No comments:

Post a Comment