Tuesday, February 18, 2014

ΟΡΙΣΤE ΤΙ ΑΚΟΥΣΕ ΤΟ “ΚΟΠΕΛΛΙΝ” ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΝΑΝTΙΟΝ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΧΙΟΥ



ΟΡΙΣΤE ΤΙ ΑΚΟΥΣΕ ΤΟ “ΚΟΠΕΛΛΙΝ” ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΝΑΝTiΟΝ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΧΙΟΥ

Σχόλια αναγνωστών της Romfea.gr
=============

dimitris 
Μπραβο Σεβασμιώτατε, καλα κάνετε και δεν έχετε καμία σχέση με αιρετικούς.

ΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΑΠΠΑΣ
Είναι πολύ απλό κύριε Νικόλαε. Αν θέλει ο προϊστάμενός σας και όχι εσείς γιατί χωρίς τον κύριο Φραγκίσκο δεν πάτε πουθενά ας πάει στην Κωνσταντινούπολη να ζητήσει συγνώμη κι όχι διαβολικώς στον Αθηνών όπως έκανε ο Ιωάννης-Παύλος κι ας επιστρέψει στους Έλληνες τους αμύθητους θησαυρούς που λήστεψαν τα στρατεύματα του Ιννοκέντιου από τους Έλληνες. Αυτή θα ήταν η πρώτη κίνηση καλής θελήσεως. 

Η επόμενη κίνηση θα ήταν να αναθεωρήσετε το δόγμα του ενός και να επαναφέρετε τη Συνοδικότητα-Δημοκρατία . Οι υπόλοιπες κακοδοξίες θα αναιρεθούν σιγά σιγά αφού θα ταπεινωθεί η Ρώμη. Για την ώρα ο Μητροπολίτης Χίου κάνει Άγια..

Panoulis1993
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΗΣΥΧΟΥΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΟΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ;;; ΚΑΙ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ ΜΕ ΤΟ "ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΘΕΣ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ";;;; ΔΗΛΑΔΗ ΚΟΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΡΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ;;;;; ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΙ ΠΑΠΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΣΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ "ΦΥΤΕΨΕΙ" ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΣΩΝ ΑΙΩΝΩΝ!!

gerasathan 
Συμπληρωματικό σχόλιο: Η Εκκλησία είναι και του χτες ως σώμα Χριστού, ΟΧΙ ΜΟΝΟ του σήμερα και του αύριο, όπως λέει ο «επίσκοπος» Αιγαίου διότι λέει ο απ. Παύλος στην προς Εβραίους ότι «Ἰησοῦς Χριστὸς χθὲς καὶ σήμερον ὁ αὐτὸς καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας» (Ἐβρ. 13, 8). Ας αφήσουν οι αγαπητοί Λατίνοι τις αγαπολογίες κι ας ασχοληθούν λίγο με την Παράδοση της Εκκλησίας η οποία δεν είναι μόνο «του σήμερον και αύριο» αλλά και του «χθες».

gerasathan 
Αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ, εἰδὼς ὅτι ἐξέστραπται ὁ τοιοῦτος καὶ ἁμαρτάνει ὢν αὐτοκατάκριτος (Τιτ. 3, 10-11) Ο Σεβασμιώτατος Χίου μια χαρά ακολουθεί την Παράδοση και τους Πατέρες της Εκκλησίας. Ουδέν ώφελος θα προκύψει από τη συνάντηση σας, κ. Πρίντεζη, γιατί αν εσείς οι Λατίνοι είχατε καλή διάθεση για να γεφυρωθεί το Σχίσμα δεν θα σας είχε αποκόψει η Εκκλησία (βλ. αγ. Μάρκο Ευγενικό). Εύγε στον Σεβασμιώτατο για την στάση του η οποία δείχνει ότι η αγάπη είναι έμπρακτη και όχι «μωρές ζητήσεις» (Τιτ. 3, 9).

Απόφοιτος Θεολογικής Σχολής Αθηνών

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 
ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΑΦΗΝΕΤΕ; ΕΣΕΙΣ (ΟΙ ΠΑΠΙΚΟΙ) ΦΤΑΙΤΕ!

Παντελής Χ. 
Το σχίσμα δεν μπορεί να γεφυρωθεί όταν παραμένετε στην πλάνη χωρίς να δείχνετε έμπρακτα δείγματα για να επανέλθετε από εκεί που φύγατε.

Άσπρο Άλογο 
ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΓΕΦΥΡΩΣΕΙΣ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ. ΟΧΙ ΝΑ ΓΕΦΥΡΩΣΟΥΜΕ. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΣΧΙΣΘΗ. ΕΣΕΙΣ ΑΠΟΣΧΙΣΘΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΤΕ “ΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ” ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. ΤΑ ΠΕΡΙ ΑΓΑΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ. ΟΥΔΕΙΣ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΟΥΔΕΙΣ ΣΑΣ ΜΙΣΗΣΕ. ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΜΙΣΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ. Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟΝ ΑΠΟΔΕΧΕΣΘΕ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΑΡΑΜΘΥΘΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ: “ΜΗΔΕΝ ΝΟΘΟ ΔΟΓΜΑ ΤΩ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΘΕ”. ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΑΓΑΠΟΛΟΓΙΕΣ ΤΕΛΟΣ. Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ. ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΟΛΑ ΚΑΛΑ. ΟΣΟ ΜΕΝΕΤΕ ΣΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ. ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΙ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ “ΣΠΡΩΧΝΕΙ” ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ. ΜΕΤΟΧΗ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΟΥΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ. Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ. ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ΤΙΤΛΟΣ (ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ) ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.

Christos Kontos 
Θα πρέπει να έχουμε καμία σχέση μαζί τους, καθώς το μόνο που κανουν είναι να προσηλυτίσουν τους πιστούς μας με πονηρά μέσα, όπως κάνουν εδω στην Αυστραλία. Λένε τα πολλά παιδιά Χριστιανός Ορθόδοξος που πηγαίνουν σε πολλά σχολεία τους, που μπορούν να λάβουν τη "Θεία Κοινωνία"! Πολλά από τα ξαδέρφια μου έχουν παντρευτεί και στις δύο "Εκκλησίες"! Ωστόσο, τα παιδιά τους έχουν "Βάπτισμα" (μαλον ραντισμα) μόνο στην "Καθολική Εκκλησία"! Και με αυτόν τον τρόπο, έχουν απομακρυνθεί από την Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία. Σήμερα χρειαζόμαστε ένα Αγίου Φωτίου ή Μάρκου του Ευγενικού! Αλλά....

sotvas 
Ας μας πει την αποψη του για την ουνια και μετα να ανοιγει το ρυπαρο του στομα

Δημήτριος 
Συμπληρωματικά στο προηγούμενο σχόλιό μου: Ο λατίνος επίσκοπος Νικόλαος, αντί να περιφέρει λείψανα (ας δεχθουμε ότι είναι γνήσια) του μάρτυρος αγίου Ουαλεντίνου, για να τα προσκυνήσουν αφελείς και αδαείς για την πίστη τους Ορθόδοξοι (οι ίδιοι που προφανώς πάνε πίτες στον άγιο Φανούριο για να του βρει νύφες και γαμπρούς...), καλό είναι να μας εξηγήσει μερικά πράγματα:
1. Γιατί οι Ρωμαιοκαθολικοί έχουν αφαιρέσει από το αγιολόγιο (υποβιβάζοντάς τους σε "δεύτερης κατηγορίας" = αμφιλεγόμενους αγίους) τους αγίους Γεώργιο, Βαρβάρα, Αικατερίνη, Ευστάθιο, Χριστοφόρο; Εδώ, φυσικά, στους Έλληνες που ακολουθούν τη λατινική ομολογία, δεν το ανακοινώνουν ανοιχτά για να μην τους σκανδαλίσουν.
2. Γιατί οι Ρωμαιοκαθολικοί δεν προσκυνούν τα λείψανα των αγίων, αλλα απλά τα εκθέτουν, και μάλιστα σε απόσταση από τους πιστούς; Στην Ελλάδα και πάλι ακολουθούν άλλη τακτική, επειδή γνωρίζουν να μεταμορφώνονται, ακόμα και σε "βυζαντινόρρυθμους", όπως συμβαίνει στην ουνιτική Αγία Τριάδα της οδού Αχαρνών;
3. Γιατί στη Ρώμη, τα αυθεντικά λείψανα των αρχαίων μαρτύρων Αγάθης, Καικιλίας και τόσων άλλων, είναι καταχωσμένα σε κρύπτες, όπου κανείς εισέρχεται με εισιτήριο (!) και δεν μπορεί να τα προσκυνήσει, αφού οι λάρνακες είναι τοποθετημένες σε απόσταση από τους πιστούς; Και για κανδήλια, ούτε λόγος να γίνεται....
4. Γιατί σε θρησκευτικά πωλητήρια που ανήκουν στην Ρ/καθολική εκκλησία στη Ρώμη δεν υπάρχουν εικόνες των αρχαίων αγίων της Ρώμης, τους οποίους και εμείς τιμούμε, αλλά μόνο του αγιοποιημένου πάπα Ιωάννη Παύλου και φωτογραφίες του νυν πάπα και του προκατόχου του;
5. Η λατινική ομολογία έχει ζωή στην Ελλάδα 11 αιώνες γεμάτους, από το 1204. Στο διάστημα αυτό, πόσους και ποιους αγίους και ασκητές; Μόνη η Χίος έχει αναδείξει πλειάδα ορθοδόξων οσίων, όπως έγραψα στο προηγούμενο σχόλιό μου. Η λατινική αρχιεπισκοπή Αιγαίου πόσους;
Μήπως η απουσία αγίων ερμηνεύεται από την απουσία εκκλησιαστικότητας στην λατινική ομολογία; 
Ας μην βρίσκει αφορμές ο λατίνος επίσκοπος Νικόλαος από τα λείψανα του αγίου Βαλεντίνου για να μας κάνει κηρύγματα ψευδο-αγαπισμού, λοιπόν...Ακόμα και μία αγράμματη ορθόδοξη γιαγιά, με γνήσια πνευματικότητα και ζωντανή μυστηριακή ζωή, θα μπορούσε να αποδομήσει το κήρυγμά του.

κανενας 
Φεύγετε από τους παπικούς όπως φεύγετε απο τα φίδια να μην σας τσιμπήσουν !!!!!!!

Stevie G 
Βεβαιώτατα, να το γεφυρώσουμε!!! Αλλά θέλει κάποια διαδικασία... 
1ον Στο Σύμβολο της Πίστεως (“Πιστεύω”), προσθέσατε αυθαίρετα την φράση «και εκ του Υιού εκπορευόμενο» (filioque), διδασκαλία ξένη που δεν υπάρχει στο Ευαγγέλιο. Αντιθέτως, ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός, Λέει καθαρά ότι το Άγιο Πνεύμα παρά τους Πατρός εκπορεύεται (Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιον, Κεφάλαιο 15, Εδάφιο 26), γεγονός που ανεγνώρισαν και επικύρωσαν η Πρώτη και η Δεύτερη Οικουμενική Σύνοδος.

2ον Οι Καθολικοί (Φραγκολατίνοι για την ακρίβεια) υποστηρίζετε πως ο Πάπας έχει το αλάθητο! Η Αίρεση των Φραγκολατίνων, το 1870, κατά την πρώτη Βατικάνιο Σύνοδο, ανεγνώρισε το αλάθητο. Δηλαδή, πως όταν μιλάει ο εκάστοτε Πάπας περί πίστεως από καθέδρας, είναι αλάνθαστος!

Αυτή όμως η ιδέα, ότι ο εκάστοτε Πάπας δεν κάνει λάθη, είναι αντίθετη προς την Αγία Γραφή και την Αποστολική Παράδοση, διότι σημαίνει Απόλυτη Θεοπνευστία!

Εμείς γνωρίζουμε, ότι Απόλυτα Θεόπνευστοι και συνεπώς αλάθητοι, ήσαν μόνο οι Άγιοι Απόστολοι, οι οποίοι Φωτίστηκαν ιδιαιτέρως από το Άγιο Πνεύμα, και είπαν και έγραψαν αυτά που είδαν και άκουσαν (Κατά Λουκάν Ευαγγέλιον, Κεφάλαιο 6, Εδάφιο 10, και, Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιον, Κεφάλαιο 14, Εδάφιο 26, και, Κεφάλαιο 16, Εδάφιο 13).

Εξ άλλου, οι Πρωτοκορυφαίοι Απόστολοι Πέτρος και Παύλος, ουδέποτε ζήτησαν να γίνει το δικό τους θέλημα, αλλά συζητούσαν αρκετά, όλοι μαζί οι Φωτισμένοι Άγιοι Απόστολοι, και κατόπιν, κατέληγαν με αυτόν τον τρόπο, στα Θεόπνευστα Συμπεράσματά τους, και ουδέποτε με τον δικτατορικό τρόπο που ενεργεί ο Πάπας, ο οποίος έφθασε στο σημείο να ανακηρύξει τον εαυτό του διάδοχο του Αποστόλου Πέτρου και αντιπρόσωπο του Χριστού, ορατή κεφαλή της Εκκλησίας (το λεγόμενο «πρωτείο του Πάπα») και αλάνθαστο διδάσκαλο της Χριστιανικής Πίστεως!!! Κι αυτό συμβαίνει, ενώ η Καινή Διαθήκη Αναφέρει σαφέστατα, πως μόνο ο Χριστός είναι η Κεφαλή και ο Αρχηγός της Εκκλησίας, τόσο της Στρατευομένης εδώ στη Γη, όσο και της Θριαμβευούσης Εκκλησίας στον Ουρανό (Προς Εφεσίους Επιστολή, Κεφάλαιο 1, Εδάφια 22-23).

3ον Οι Καθολικοί επέβαλαν στους κληρικούς τους την υποχρεωτική αγαμία! Ενώ, σύμφωνα με την Καινή Διαθήκη και ολόκληρη την Ιερά Εκκλησιαστική Παράδοση, ο Κληρικός είναι ελεύθερος να διαλέξει μεταξύ Γάμου και αγαμίας.

4ον Διδάσκετε ότι υπάρχει το καθαρτήριο πυρ, γεγονός που δεν αναφέρεται πουθενά, ούτε στην Αγία Γραφή, ούτε και στην Ιερά Εκκλησιαστική Παράδοση! Δηλαδή, ότι οι ψυχές μετά τον θάνατο, καθαρίζονται από κηλίδες αμαρτιών, που δεν είχαν καθαριστεί όταν ζούσαν με το σώμα στη Γη!

Από την άλλη, η Καινή Διαθήκη μας Διδάσκει με σαφήνεια, πως ο Κύριος Ιησούς Χριστός, με την Σταυρική Του Θυσία, Αναδείχθηκε "Ιλασμός περί των αμαρτιών μας", δηλαδή, η Χάρη του Χριστού που Προήλθε από την Σταυρική Του Θυσία, Δίνει την άφεση των αμαρτιών για όσο είμαστε στη Γη και Εξομολογούμαστε (Α' Καθολική Επιστολή Ιωάννου, Κεφάλαιο 2, Εδάφιο 2).

Και ακόμα, πως όταν φύγουμε από την ζωή αυτή, δεν θα υπάρξει καμία κάθαρση των ψυχών μας, παρά μονάχα η Κρίση τους από τον Κύριο.

5ον Διδάσκουν τα περί αξιομισθίας των Αγίων, μία ακόμα αυθαίρετη διδασκαλία, η οποία και αυτή δεν αναφέρεται πουθενά, ούτε στην Αγία Γραφή, ούτε και στην Ιερά Εκκλησιαστική Παράδοση!

Αξιομισθία των Αγίων σημαίνει, πως τα καλά έργα της Θεοτόκου και των Αγίων, είναι περισσότερα από όσα χρειάζονται για να σωθούν αυτοί, και επομένως περισσεύουν και για τους άλλους ανθρώπους, που δεν έχουν τέτοια έργα. Τα καλά λοιπόν έργα που περισσεύουν από τους Αγίους, νομίζει ο Πάπας πως μπορεί να τα διαθέτει (!) για την συγχώρηση αμαρτιών άλλων ανθρώπων, που υστέρησαν σε έργα αρετής ή πέθαναν αμαρτάνοντες!

Αντιθέτως, ο Κύριος και οι Άγιοι της Εκκλησίας μας, μας Διαβεβαιώνουν πως η κάθε ψυχή, θα Κριθεί σύμφωνα με τις πράξεις της και μόνο, δηλαδή, πως ο Θεός θα Κρίνει τον καθένα, σύμφωνα με τα έργα του και μόνο.

6ον Διδάσκετε ότι η Θεοτόκος γεννήθηκε χωρίς το προπατορικό αμάρτημα (με τη λεγόμενη «άσπιλη σύλληψη»), ενώ η Αλήθεια της Αγίας μας Εκκλησίας μας Υποδεικνύει, ότι το Άγιο Πνεύμα Την Καθάρισε από κάθε μολυσμό της προπατορικής αμαρτίας, όταν ο Αρχάγγελος Γαβριήλ είπε κατά τον Ευαγγελισμό Της «Πνεύμα Άγιον επελεύσεται επί σε» (Κατά Λουκάν Ευαγγέλιον, Κεφάλαιο 1, Εδάφιο 35).

7ον Έχετε πέσει στην αίρεση της Μαριολατρείας, αφού πιστεύουν ότι η Θεοτόκος ανελήφθη όπως ο Χριστός και την λατρεύουν σαν θεά! Ενώ όπως μας Διδάσκει η Αγία μας Εκκλησία μέσα από την Ιερή Παράδοση, το Σώμα Της ανελήφθη στους Ουρανούς την τρίτη ημέρα από την Κοίμησή Της, για να μην γνωρίσει φθορά, διότι «δεν ήταν δυνατό να παραμείνει κάτω από τη γη το Σώμα Εκείνης, χάριν της Οποίας ο Θεός έπλασε όλο τον κόσμο» (όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Άγιος και Μέγας Βασίλειος).

8ον Τέλος, οι Καθολικοί επιδεικνύουν αιρετική συμπεριφορά και στα Ιερά Μυστήρια της Εκκλησίας μας. Δεν Βαπτίζουν όπως Δίδαξε ο Κύριος (Κατά Μάρκον Ευαγγέλιον, Κεφάλαιο 16, Εδάφιο 16, και Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον, Κεφάλαιο 28, Εδάφιο 19), αλλά ραντίζουν!

Βαπτίζω σημαίνει βυθίζω, βουτάω εξ ολοκλήρου στο νερό. Αντιθέτως, εκείνοι κατήργησαν την τριπλή κατάδυση και ραντίζουν απλώς και μόνο τον βαπτιζόμενο.

Εμείς οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι ραντίζουμε κατ’εξαίρεση το νήπιο, μόνο σε περίπτωση ύψιστης ανάγκης, μόνο δηλαδή όταν κινδυνεύει να πεθάνει αβάπτιστο (οπότε και του κάνουμε Αεροβάπτισμα), και αργότερα εάν ζήσει κάνουμε μόνο το Χρίσμα.

Οι Καθολικοί το Χρίσμα το τελούν στα αγόρια στην ηλικία των 14ων ετών και στα κορίτσια στην ηλικία των 12 ετών, ενώ εμείς σε νηπιακή ηλικία μαζί με το Βάπτισμα, και κατόπιν τα Κοινωνούμε, κάνοντας έτσι πράξη τα Θεόπνευστα Λόγια των Αγίων Πατέρων μας, οι οποίοι Διδάσκουν πως κατά τον νηπιοβαπτισμό υπάρχει ωφέλεια Πνευματική, την οποία ο άνθρωπος λαμβάνει ακόμα και χωρίς να καταλαβαίνει κάτι. Μιλάνε για την Πνευματική Ωφέλεια, που προέρχεται από το Άγιο Πνεύμα και που λαμβάνει κάποιος στο Βάπτισμα και στο Χρίσμα, η Οποία εργάζεται μυστικά στο πνεύμα του βαπτιζόμενου, ενώ τονίζουν πως κατά το Μυστήριο του Χρίσματος, ο βαπτιζόμενος δέχεται από νήπιο ακόμη τα Χαρίσματα και τις Δωρεές του Αγίου Πνεύματος.

Όσο για το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας, οι Καθολικοί χρησιμοποιούν άζυμο άρτο και από το 1200 και μετά, έπαψαν να μεταδίδουν στους πιστούς το Σώμα και το Αίμα όπως εμείς, αλλά μεταδίδουν μόνο αγιασμένο άρτο!

Όμως ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, Είπε καθαρά πως «αλήθεια, αλήθεια σας λέω, αν δεν φάτε την σάρκα του Υιού του ανθρώπου και δεν πιείτε το αίμα του, δεν έχετε ζωή μέσα σας. Εκείνος που μου τρώει τη σάρκα και μου πίνει το αίμα έχει ζωή αιώνια, κι εγώ θα τον αναστήσω την έσχατη ημέρα»(Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιον, Κεφάλαιο 6, Εδάφιο 53-54).

Τέλος, το Ιερό Ευχέλαιο οι Καθολικοί το τελούν μόνο προ του θανάτου ως εφόδιο, ενώ αντιθέτως η Αγία Γραφή μας Διδάσκει πως το Ιερό Ευχέλαιο, τελείται για τους πιστούς προς ίαση όταν αυτοί ασθενούν (Επιστολή Ιακώβου, Κεφάλαιο 5, Εδάφιο 14). Πάνω στο Θέμα αυτό, οι Άγιοι Πατέρες της Ορθοδοξίας μας, Διδάσκουν με την Χάρη του Αγίου Πνεύματος πως τα Εφόδια προ του θανάτου για τους Χριστιανούς, είναι η Εξομολόγηση και η Θεία Κοινωνία.

Διορθώστε παρακαλώ όλα αυτά και όχι μόνο θα γεφυρώσουμε το Σχίσμα, αλλά έρθουμε και σε Εκκλησιαστική Κοινωνία..Μέχρι τότε ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να μιλάτε για ένωση Εκκλησιών... Αφήστε αυτές τις αγαπολογίες που έχετε σαν καραμέλα και δείτε τα εγκλήματά σας!! Αν ο Σεβασμιώτατος δεν σας μιλάει θα έχει σοβαρό λόγο... Σας αγαπάμε, δεν είπε κανένας ότι δεν σας αγαπάμε αλλά αυτό δεν μας υποχρεώνει να σας προσκαλούμε σε κάθε εκδήλωση και να ανταλάσουμε συνεχώς "αγαπησιάρικες" καρτ ποστάλ. Το σχόλιό σας πάνω στον άγιο της αγάπης Βαλεντίνο δεν το σχολιάζω.. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Ο ΠΟΙΟ ΧΑΖΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΕΟΡΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ!!!!! ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΙΟΥΜΕ, ΝΑ ΜΕΘΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΟΥΜΕ ΣΑΡΚΙΚΟΣ.....


Γαβριελα 
Δεν σας δέχεται για κάποιον λόγο (!!!!!)...αλλά εσείς εξακολουθείτε να τον φέρνετε σε δύσκολη θέση...ε τι να πώ!

ΚΑΜΙΝΙΕΑΣ 
Πάντως, μπορεί στην πραγματικότητα να μην συναντήθηκαν οι δύο τους, αλλά η τεχνολογία μέσα από το φωτογραφικό μοντάζ τους έφερε, δίπλα- δίπλα.... Κάτι είναι και αυτό.....

Δημήτριος
Η Χίος είναι νησί με βαθειές ορθόδοξες ρίζεςκαι μάλιστα με ρίζες στο ησυχαστικό και το κολλυβαδικό πνεύμα. Εκτός από τους αρχαίους μάρτυρες, όπως ο άγιος Ισίδωρος, και τους βυζαντινούς αγίους ασκητές, η οσία Ματρώνα η Χιοπολίτις, ο όσιος Νικηφόρος ο Χίος ο Κολλυβάς, ο άγιος Μακάριος ο Νοταράς, ο όσιος Παχώμιος, ο όσιος Παρθένιος, ο άγιος Νεκτάριος, ο όσιος Άνθιμος, ο όσιος Νικηφόρος ο Λεπρός, αλλά και πλήθος ορθοδόξων νεομαρτύρων, συνδέονται με το νησί της Χϊου. Πολλές θαυματουργές εικόνες της Θεοτόκου κοσμούν τις ορθόδοξες μονές του νησιού. Από την εποχή της κυριαρχίας των Γενουατών, σταθερός πόθος της Λατινικής Ομολογίας ήταν η καθυπόταξη των Ορθοδόξων της νήσου και ο προσηλυτισμός τους στο λατινικό δόγμα. Προφανώς, ο λατίνος επίσκοπος Νικόλαος δεν το λησμονεί αυτό, όπως και δεν λησμονεί την περίπτωση του προσηλυτισμένου στον παπισμό Χιώτη Λέοντος Αλλατίου. Ο σεβ. μητροπολίτης Χίου Μάρκος, ως ο εκπρόσωπος της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας πράττει άριστα που κρατάει αποστάσεις από τους φραγκοπαπάδες και τον ψευδή, υποκριτικό αγαπισμό τους.

ioannis 
Μα ποιος θα κλείσει το στόμα του αιρετικού αυτού;

gerasathan 
Αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ, εἰδὼς ὅτι ἐξέστραπται ὁ τοιοῦτος καὶ ἁμαρτάνει ὢν αὐτοκατάκριτος (Τιτ. 3, 10-11) Ο Σεβασμιώτατος Χίου μια χαρά ακολουθεί την Παράδοση και τους Πατέρες της Εκκλησίας. Ουδέν ώφελος θα προκύψει από τη συνάντηση σας, κ. Πρίντεζη, γιατί αν εσείς οι Λατίνοι είχατε καλή διάθεση για να γεφυρωθεί το Σχίσμα δεν θα σας είχε αποκόψει η Εκκλησία (βλ. αγ. Μάρκο Ευγενικό). Εύγε στον Σεβασμιώτατο για την στάση του η οποία δείχνει ότι η αγάπη είναι έμπρακτη και όχι «μωρές ζητήσεις» (Τιτ. 3, 9).

Απόφοιτος Θεολογικής Σχολής Αθηνών


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΑΦΗΝΕΤΕ; ΕΣΕΙΣ (ΟΙ ΠΑΠΙΚΟΙ) ΦΤΑΙΤΕ!

Παντελής Χ. 
Το σχίσμα δεν μπορεί να γεφυρωθεί όταν παραμένετε στην πλάνη χωρίς να δείχνετε έμπρακτα δείγματα για να επανέλθετε από εκεί που φύγατε.


κανενας 
Φεύγετε από τους παπικούς όπως φεύγετε από τα φίδια να μην σας τσιμπήσουν !!!!!!!

christos noutsos 
Αγαπητέ κ. Νικόλαε,
Αν θέλετε συνάντηση με τον Ορθόδοξο Αρχιερέα να του το ζητήσετε σε περίοδο που δεν θα έχει φόρτο εργασίας. Εσείς του ζητάτε συνάντηση μέσα στα Χριστούγεννα και σε Εορτές μεγάλες. Μήπως τελικά εσείς δεν θέλετε συνάντηση; Ο ίδιος γιατί να ζητήσει από σας, αφού όλοι ξέρουμε τί έχει πραγματικά συμβεί και ποίος φταίει;

No comments:

Post a Comment