Monday, January 27, 2014

Η ΠΛΑΝΗ ΤΗΣ “ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ” ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ



Η ΠΛΑΝΗ ΤΗΣ “ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ” ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ 

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=================

Σε άρθρο του που επιγράφεται “Ο χωρισμός των Χριστιανών”, ο εκλαμπρότατος Παπικός “Αρχιεπίσκοπος” Νάξου κ. Νικόλαος, γράφει μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα:

 “Το Βάπτισμα και ο Σταυρός είναι τα κεντρικά σημεία αναφοράς της χριστιανικής μαθητείας, τα οποία διαθέτουμε από κοινού όλοι οι Χριστιανοί. Αντιθέτως οι διαιρέσεις αδυνατίζουν την πιστότητα και την αποτελεσματικότητα της δέσμευσής μας για ευαγγελισμό  και κινδυνεύουν να αδειάσουν το Σταυρό από τη δύναμή του".

Έχουμε  το ίδιο Βάπτισμα, το ίδιο Άγιο Πνεύμα που μας έδωσε τη Χάρη: ας το αναγνωρίσουμε και ας χαρούμε».

Ας προχωρήσουμε εμπρός, ας ακολουθήσουμε αυτό το δρόμο προσευχόμενοι για την ενότητα των Χριστιανών, ώστε αυτό το σκάνδαλο των διαιρέσεων μεταξύ των Χριστιανών επί τέλους να σταματήσει".

Αλλά αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα εκπλαμπρότατε. Οτι οι αιρετικοί δεν έχουν έγκυρο βάπτισμα. 

Ο ίδιος ο “Αγιος Πατέρας” Φραγκίσκος, αλλά και εσείς προσωπικά, όχι μόνον δεν είστε επίσκοποι αλλά είστε κυριολεκτικά αβάπτιστοι. 

Ο μεγαλύτερος Πατέρας και Διδάσκαλος της Ορθοδόξου Εκκλησίας τους τελευταίους αιώνες Οσιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, που συνοψίζει όλη την προ αυτού παράδοση των Αγίων Πάτερων είναι σαφέστατος: “Το βάπτισμα των Λατίνων δεν είναι βάπτισμα αλλά μίασμα”.

Επομένως; 

Πώς μπορούμε να δεχτούμε την πρόσκληση του αιρεσιάρχη της Ρώμης Πάπα φραγκίσκου, ο οποίος συμπεριφέρεται όχι μόνον ως βαπτισμένος, όχι μόνον ως επίσκοπος, αλλά ως η κεφαλή της Εκκλησίας για να προχωρήσουμε σε διάλογο για την ενότητα των χριστιανών με την προυπόθεση ότι δήθεν υπάρχει έγκυρο βάπτισμα εκτός Εκκλησίας;

Διακαώς προσευχόμαστε ο Πάπας Φραγκίσκος, ο Παπικός "Αρχιεπίσκοπος" Νάξου κ. Νικόλαος και όλοι οι αιρετικοί Παπικοί και Προτεστάντες αδελφοί μας, να αντιληφθούν ότι η ενότητα των χριστιανών μόνον ως πράξη μετανοίας των αιρετικών και μόνον ως επιστροφή τους στην Ορθοδοξία είναι νοητή.

No comments:

Post a Comment