Saturday, January 25, 2014

ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΣΤΕΛΛΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ



ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΣΤΕΛΛΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

==========

Αναγνώστες μου στέλλουν σχόλια για δημοσίευση σε αναρτήσεις του ιστολογίου.

Ποια από αυτά δημοσιεύονται και ποια όχι και με ποια κριτήρια;

Μέχρι τώρα τα μη δημοσιεύσιμα σχόλια απλά αγνοούσα. Εφεξής θα εξηγώ γιατί δεν μπορούν να δημοσιευθούν.

Καταρχήν είναι αυτονόητο ότι σχόλια που περιέχουν ύβρεις -και μάλιστα χυδαίες ύβρεις- όχι μόνον εναντίον μου, αλλά και εναντίον άλλων προσώπων, δεν δημοσιεύονται. 

Δεν δημοσιεύονται επίσης σχόλια εναντίον διαχειριστών άλλων ιστολογίων.

Επί παραδείγματι πρόσφατα κάποιος μου έστειλε σχόλιο με το οποίο βρίζει τον κ. Παναγιώτη Ανδριόπουλο διαχειριστή του ιστολογίου “Ιδιωτική οδός” και μάλιστα σε ανάρτηση στην οποία ουδεμία αναφορά γίνεται προς το πρόσωπό του.

Δεν κατανοώ γιατί μου έστειλε ο εν λόγω σχολιογράφος εμένα το σχόλιο του. Αν έχει προσωπικές ή θεολογικές διαφορές με τον κ. Ανδριόπουλο μπορεί κάλλιστα να στείλει το σχόλιό του στην “Ιδιωτική οδό”. 

Δεν θα δημοσιεύονται επίσης σχόλια τα οποία είναι μεν γραμμένα με κόσμιο τρόπο αλλά εκτρέπουν τη συζήτηση από τη θεματολογία της ανάρτησης.

Επί παραδείγματι. Η ανάρτηση αφορά τις συμπροσευχές με τους αιρετικούς και τους αλλόθρησκους και κάποιος στέλλει σχόλιο και λέγει: Να ασχολούμαστε με τις αμαρτίες μας και όχι με αυτά τα θέματα.!!!

Δεν θα δημοσιεύονται επίσης άσχετα με την ανάρτηση σχόλια.

Ανώνυμος σχολιογράφος επί παραδείγματι μου έστειλε σχόλιο που αφορά τη διένεξη του Σεβ. Ναυπάκτου με την Ιερά Μονή Μεταμορφώσεως σε ανάρτηση που αφορούσε την πώληση Ελληνοκυπριακής περιουσίας στα κατεχόμενα!

Θα δημοσιεύονται λοιπόν σχόλια που είναι γραμμένα με κόσμιο τρόπο και είναι επί της ουσίας της ανάρτησης.

Π.Μ.Τ.

No comments:

Post a Comment