Monday, August 5, 2013

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ κ. ΑΙΜΙΛ. ΠΟΛΥΓΕΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΙΕΡΩΝΥΜΟ


ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ κ. ΑΙΜΙΛ. ΠΟΛΥΓΕΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΙΕΡΩΝΥΜΟ 

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
============

Σε άρθρο του, που επιγράφει “Ο αθόρυβος “εργάτης” της Εκκλησίας”, ο κ. Αιμίλιος Πολυγένης, ιδιοκτήτης του Εκκλησιαστικού Πρακτορείου Ειδήσεων “Ρομφαία,” εξυμνεί μέχρι τρίτου ουρανού τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο για ανύπαρκτα “κατορθώματά” και διαβεβαιώνει παράλληλα ότι δεν συνηθίζει να κάνει “αγιογραφίες” προσώπων.

Επειδή, λοιπόν, ο κ. Πολυγένης διατείνεται ότι η εξιστόρηση των υποτιθέμενων άθλων του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου που παραθέτει, είναι αντικειμενική, θα μας επιτρέψει να του υποβάλουμε μια σειρά ερωτήματα:

1.) Γιατί ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος εμποδίζει την ανέγερση του "Τάματος του έθνους";

2.) Γιατί ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος ενέπαιξε τον μακαριστό Μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος κυρό Νικόδημο και δεν τον απεκατέστησε, όπως του υποσχέθηκε και όπως είχε υποχρέωση, στο θρόνο του;

3.) Γιατί ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος προώθησε για επισκοποίηση πρόσωπα, όπως λ.χ. τον Σεβ. Ιλίου -και όχι μόνον-, τα οποία δεν έπρεπε καν να είναι κληρικοί, επειδή κατηγορούνται για προδοσία της πίστεως ή και για ανάξια του υψηλού υπουργήματος της ιερωσύνης και της αρχιερωσύνης πταίσματα;

4.) Γιατί ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δεν δρομολόγησε την καθαίρεση του λυκοποιμένα της Μεσσηνίας ενώ κήρυξε από των δωμάτων της Ιεραρχίας αίρεση, και γιατί προσπαθεί μεθοδικά και αντιδεοντολογικά να τον επαναφέρει στο προσκήνιο των διαλόγων;

5.) Γιατί συνδέεται άκρως φιλικά με άθεους και Εκκλησιομάχους πολιτικούς και ύποπτους για τις δοσοληψίες τους ανθρώπους του επιχειρηματικού κόσμου;

6.) Γιατί δεν μίλησε για την προσπάθεια ψήφισης αντιχριστιανικών νόμων από την Πολιτεία ιδιαίτερα για θέματα που αφορούν το οικογενειακό δίκαιο;

7.) Τι έκανε υπέρ των πολυτέκνων, ενώ όλοι συμφωνούμε ότι το δημογραφικό είναι το πιο σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε;

8.) Πότε ακούστηκε η φωνή του για τα εθνικά δίκαια του Ελληνισμού;

9.) Γιατί έχει ως στενό συνεργάτη του τον προσφυώς αποκληθέντα “κακό δαίμονα” του Ορθόδοξου χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών, κ. Σταύρο Γιαγκάζογλου, και γιατί τον στηρίζει με κάθε τρόπο για να απο-ορθοδοξοποιήσει το μάθημα των Θρησκευτικών;

10.) Γιατί ήδη από την εποχή που ήταν Μητροπολίτης Θηβών ο Μακαριότατος έχει αποδειχθεί στην πράξη, ο πιο αποτελεσματικός Μαικήνας των Νεορθοδόξων και Νεονικολαιτών θεολόγων;

11.) Γιατί ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος εμπόδισε την Εκκλησία της Ελλάδας να πάρει γενναίες αποφάσεις, που θα καθόριζαν τον αγώνα εναντίον του Οικουμενισμού, με την αναγνώριση των Συνόδων που δικαίωσαν τον Μέγα Φώτιο και τον Αγιο Γρηγόριο τον Παλαμά, ως Οικουμενικές; 

Αν ο κ. Πολυγένης μπορεί να δώσει ικανοποιητικές απαντήσεις στα πιο πάνω ερωτήματα τότε θα αποσείσει την κατηγορία εναντίον του ότι "αγιογράφησε" τη μορφή του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου.
Αν δεν το κάνει, τότε όλοι θα διερωτούνται ποιοι είναι οι λόγοι που οδήγησαν τον κ. Πολυγένη να κάνει μια τόσο χοντροκομμένη "αγιογραφία" του "διά τας αμαρτίας ημών" Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου.

No comments:

Post a Comment