Wednesday, April 10, 2013

YOU DO NOT WANT TO EAT MY FOOD!!!




YOU DO NOT WANT TO EAT MY FOOD!!!

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=================

Υπάρχει μια ... επίδοσή μου που δεν επιδέχεται καμία διαμφισβήτηση ακόμη και από τον πιο κακοπροαίρετο.

Οι μαγειρικές μου ικανότητες.!!!

Είναι αξεπέραστες. 

Αν θέλετε να σας τις συνοψίσω επιγραμματικά θα χρησιμοποιούσα την έκφραση: You do not want to eat my food!

Και για να μη νομίσετε ότι ταπεινολογώ ιδού τι λογής έδεσμα παρασκεύασα την Κυριακή.

Οταν επέστρεψα από την εκκλησία - λίγο μετά το μεσημέρι - έφαγα κάτι πρόχειρο και στη συνέχεια το απόγευμα διαπίστωσα ότι δεν είχα όρεξη να βγω από το σπίτι για να πάω σε εστιαρόριο.

Γι’ αυτό - αντί να παραγγείλω κάτι από κάποιο εστιατόριο - αποφάσισα να κάνω τον μάγειρα.!!! 

Αυτή η απόφαση - ξέρετε - δεν μου έρχεται και πολύ τακτικά. 

Μια δυο φορές τον χρόνο το πολύ.

Κοίταξα στο ερμάρι μου, όπως λέμε εμείς οι Κύπριοι - στην ντουλάπα όπως λένε στην Ελλάδα - και ανακάλυψα ότι το μόνο που είχα είναι μακαρόνια.

Δεν είχα ούτε ντομάτα για να τους δώσω λίγη νοστιμιά γι’ αυτό έβαλα κάτι πράσινα τριμμένα φύλλα που βρήκα σε ένα γυάλινο σφραγισμένο δοχείο ο Θεός ξέρει από πόσα χρόνια. 

Δυστυχώς δεν μου πέρασε από το νου να τα δοκιμάσω ή έστω να τα μυριστώ πριν τα ρίξω στην κατσαρόλα και έριξα πολύ μεγάλη ποσότητα. 

Τελικά όταν ολοκληρώθηκε η ετοιμασία του φαγητού ανακάλυψα ότι έβαλα δυόσμο στα μακαρόνια με αποτέλεσμα να τρώω μακαρόνια - τσάι.!!!

Πώς είπατε; 

Δεν ξανακούσατε τέτοια συνταγή;

Γιατί το λέτε αυτό; 

Μήπως άκουσα εγώ;

Το σίγουρο είναι ότι δεν νομίζω ότι θα αποτολμήσω τα προσεχή χρόνια να ξαναβάλω κατσαρόλα στη φωτιά.

Η σημερινή εμπειρία ήταν αρκετή.

Γι’ αυτό η φιλική μου συμβουλή, σε όσους δυσανασχετούν με τα άρθρα μου, είναι αν έχουν να επιλέξουν, μεταξύ του φαγητού που μαγειρεύω και των άρθρων μου, να μη διστάσουν να διαλέξουν τα άρθρα μου, όσο και αν διαφωνούν με το περιεχόμενο ή την οξύτητα της γραφής μου.

Trust me! You do no want to eat my food!.

Σε κάθε περίπτωση αν εξακολουθούν να υπάρχουν δύσπιστοι για τις μαγειρικές μου ικανότητες ευχαρίστως θα τους δώσω τη χαρά της προσωπικής εμπειρίας!!!

No comments:

Post a Comment