Thursday, April 11, 2013

ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΤΗΝ 24ΩΡΗ ΝΥΧΤΑ ΜΑΣ ΠΛΩΤΗ!



ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΤΗΝ 24ΩΡΗ ΝΥΧΤΑ ΜΑΣ ΠΛΩΤΗ!

Του κ. Γαβριήλ Λαμψίδη
================

Έκλεισε τα μάτια ο…πληρεξούσιος των «Δώδεκα» μαρτυρικών μητροπολιτών, χωρίς να ενδιαφερθεί η κρατούσα Εκκλησία να ρυθμίσει, με δική της πρωτοβουλία, μια δική της εκκρεμότητα, που αφορά την αυθαίρετη και αντικανονική έκπτωση των δώδεκα ανεπίληπτων αρχιερέων.

Την ενημέρωση που δε θα μου έδινε ποτέ η κρατούσα Εκκλησία, μου τη χάρισε Εκείνος. Και ήταν αυθεντική, ακριβής, έγκυρη, ορθόδοξη, σωτήρια! Του οφείλω ευγνωμοσύνη, γιατί έχοντας επικοινωνία μαζί του και σκεφτόμενος πάντοτε ότι τα γραπτά μου ζυγιάζονται με το μέτρο της δικής του ακεραιότητας, ήμουν προσεκτικός και στα εκκλησιαστικά πράγματα δεν μ’ ενδιέφερε τίποτα άλλο από την αλήθεια. 


Αυτός ο δεσμός δεν έχει όριο το θάνατο, αλλά την αιωνιότητα!  Μιλώ στον…εαυτό μου, κοιτάζοντας τον καθρέπτη της ματαιότητας, επηρεασμένος βαθιά από την είδηση ότι κοιμήθηκε ο ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ μητροπολίτης Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημος. 

Έσβησε ένας φωτεινός φάρος που έφτιαχνε την 24ωρη νύχτα μας πλωτή.

Αγαθή τύχη με έφερε κοντά στον μακαριστό αρχιμανδρίτη Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο το 1972, σε μια φάση της ζωής μου, κατά την οποία έπρεπε να προφυλάξω αυτό που είχα κερδίσει με την κατεργασία που χαρίζει στον άνθρωπο η δοκιμασία. Έμεινα περίπου σαράντα μέρες στο κονάκι του, μαζί με άλλα πνευματικά παιδιά του. Με ευεργέτησε όσο δεν μπορώ να περιγράψω, γιατί κατηχούσε με τη μορφή του και με τη σιωπή του. Με τη δική του ενδυνάμωση και το ξεκάθαρα ορθόδοξο φρόνημα που φύτεψε μέσα μου, πορεύτηκα στη ζωή μου, παραμένοντας ένας δημοσιογράφος με χριστιανική ομολογία.

Πριν από περίπου δέκα χρόνια επικοινώνησα με τον μακαριστό ΚΑΝΟΝΙΚΟ μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημο και από τότε είχα μαζί του τακτική επικοινωνία, διασφαλισμένη πνευματικά, χωρίς να χρειάζεται κανένα στοιχείο ψεύτικης κοινωνικότητας. Μου έστελνε την περιοδική έκδοση «Ελεύθερη Ενημέρωση», της οποίας ήταν εκδότης, συντάκτης και επιμελητής. Ήταν το Δελτίο Εκκλησιαστικής Ενημέρωσης, με το οποίο και ΜΟΝΟΝ είχαμε οι ενδιαφερόμενοι Χριστιανοί (και ήμασταν πάρα πολλοί) την αυθεντική και έγκυρη ενημέρωση για όσα συμβαίνουν στο χώρο της κρατούσας Εκκλησίας και στα οποία δεν αναφέρονται, ιδίως αυτοί που ασχολούνται, υποτίθεται, με τα εκκλησιαστικά! 

Στις 27 Μαρτίου 2013 μου είχε σταλεί στο e-mail μου το τεύχος αριθμός 326, με εξαιρετικού ενδιαφέροντος, όπως πάντα, εκκλησιαστική ύλη, την οποία διάβασα με πολύ ενδιαφέρον και με την ικανοποίηση του δημοσιογράφου, που ενδιαφέρεται, ως Χριστιανός, να ενημερώνεται αυθεντικά γι’ αυτά που έχουν πραγματική αξία και σημασία και όχι για τη διατεταγμένη αποστολή της κρατούσας Εκκλησίας, την οποία (περι)ορίζει το αυθαίρετο καθεστώς. Ήταν τόσο ζωντανή η ύλη του τεύχους και τόση χρήσιμη, ώστε η σκέψη μου συγκεντρώθηκε σε αυτό το στοιχείο και στην ανάλογη ικανοποίησε που θα μου έδινε το περιεχόμενο και του επόμενου τεύχους. Και μόνο σήμερα το πρωί η είδηση στο Διαδίκτυο ότι κοιμήθηκε ο…πληρεξούσιος των «Δώδεκα» μαρτυρικών μητροπολιτών, ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ μητροπολίτης Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημος, με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι είχα διαβάσει την ύλη του τελευταίου τεύχους της «Ελεύθερης Ενημέρωσης»…

ΠΗΓΗ:

Καθημερινός Τύπος       

No comments:

Post a Comment