Friday, January 25, 2013

ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ




ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=============

Ευχαριστώ θερμά όσους αναγνώστες έδειξαν ενδιαφέρον για την απουσία μου για λίγες μέρες από τον ιστοχώρο, που οφειλόταν σε σοβαρά τεχνικά προβλήματα του υπολογιστή μου, που ελπίζω ότι έχουν ξεπεραστεί.

Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι υπάρχουν άνθρωποι που εκδηλώνουν με τον πιο χριστιανικό τρόπο την αγάπη και τη φιλία τους.

Ιδιαίτερης μνείας - όχι όμως ονομαστικής επειδή γνωρίζω ότι αυτό θα τους στενοχωρούσε - κάνω σε όσους έκαναν την απορία για την απουσία μου θέμα προσευχής γεγονός που δείχνει το αληθινά χριστιανικό και εκκλησιαστικό ήθος τους.

Η αδυναμία μου να ταξιδεύω στον ωκεανό του ιστοχώρου για λίγες μέρες με βοήθησε να συνειδητοποιήσω πόσο πολλά μαθαίνω συνεχώς από την ενημέρωση για τα γεγονότα που αναγκαστικά κάνω πριν τη συγγραφή άρθρων που αναρτώ.

Αν δεν με πίεζε - πριν 15 περίπου χρόνια - ο εκδότης της ομογενειακής εφημερίδας “Εθνικός Κήρυξ” - και μάλιστα φορτικά - για να μάθω να χρησιμοποιώ το διαδίχτυο και τον υπολογιστή, δεν θα έμπαινα ποτέ στον κόπο - εξαιτίας της ενστικτώδους αποστροφής μου προς κάθε μορφής τεχνολογία - να μάθω πώς να εκμεταλλευτώ αυτή την τεχνολογία που προσφέρει τόσες δυνατότητες.

Από ότι διαπίστωσα - μετά από πρόχειρη επισκόπηση των γεγονότων που έκανα - έγιναν πολλά και γράφτηκαν περισσότερα τις λίγες μέρες που έλειψα από το διαδίχτυο. 

Για ορισμένα από αυτά  θα επανέλθω - συν Θεώ - αφού ενημερωθώ πληρέστερα.

Και πάλιν ευχαριστώ θερμά όλους όσους έδειξαν ενδιαφέρον για την ολιγοήμερη απουσία μου.

No comments:

Post a Comment