Friday, August 31, 2012

ΕΥΣΤΟΧΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΠΟΤΣΟΥΑΝΑΣ ΓΕΝΝΑΔΙΟΥ


ΕΥΣΤΟΧΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΠΟΤΣΟΥΑΝΑΣ ΓΕΝΝΑΔΙΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου

============

Ευτυχώς έχει προκληθεί καθολική αντίδραση κατά των πρόσφατων οικουμενιστικών δηλώσεων του Σεβ. Μποτσουάνας κ. Γεννάδιου.

Το ιστολόγιο “Χριστιανική Βιβλιογραφία” πραγματοποεί κατά πόδας ανάλυση των επαίσχυντων - με την όλη σημασία του όρου - οικουμενιστικών δηλώσεων του Σεβ. κ. Γεννάδιου.

Το θέμα είναι απλό.

Αφού ο ίδιος δηλώνει ότι δεν υπάρχει περιθώριο ιεραποστολής στην επαρχία του, η μόνη έντιμη στάση του θα έπρεπε να ήταν η άμεση υποβολή παραίτησης λόγω παντελούς ανεπάρκειας και ανικανότητας να πραγματοποιήσει ένα βασικό στόχο που αναλαμβάνει κάθε επίσκοπος όταν χειροτονείται: Να μεταλαμπαδεύσει το Ευαγγέλιο σε ΟΛΟΥΣ τους ανθρώπους.

Αφού όμως δύσκολα μπορεί κάποιος να φανταστεί τον Σεβ. Μητροπολίτη Μποτσουάνας να έχει συνείδηση της αποστολής του - η φαιδρή άκρως νεωτεριστική του εμφάνιση αρκεί για να αντιληφθείς και τα υπόλοιπα - ο Μακαριότατος Αλεξανδρείας καλείται να δράσει άμεσα και δραστικά.

Μακαριότατε Αλεξανδρείας! Είναι εντελώς απαράδεκτο ο Σεβ. κ. Γεννάδιος να παραμείνει στη θέση του.

Ιδού λοιπόν το σχόλιο της “Χριστιανικής βιβλιογραφίας”

*****

Τί νὰ πρωτοθαυμάσει κανένας ἀπὸ μιὰ τέτοια θεολογικὴ ἀπογείωση!

  1. «Γιὰ τὴν Ἑλληνορθόδοξη Ἐπισκοπή μας, δὲν ὑπάρχει καμία ἀπολύτως προοπτικὴ Ἱεραποστολικοῦ ἔργου καὶ δράσεως».
    Πρόκειται γιὰ πρωτοφανῆ ἀναίρεση τοῦ ἀποστολικοῦ χαρακτῆρος τῆς Ἐκκλησίας. Ὑπάρχει ἆραγε τοπικὴ Ἐκκλησία χωρὶς «ἀποστολικότητα»;
  2. «Μὲ τὴν στενὴ ἔννοια ποὺ τὸ ἐννοοῦμε…».
    Θὰ εἶχε πολὺ ἐνδιαφέρον νὰ διευκρινισθεῖ ποιά εἶναι ἡ «στενὴ» ἔννοια τῆς ἱεραποστολῆς καὶ ποιά ἡ «εὐρεία». Πάντα ὑπάρχουν περιθώρια νέων γνώσεων!
  3. «Χώρα κατ’ ἐξοχὴν Χριστιανικὴ (98%)».
    Ἆραγε ἀπὸ αὐτὸ τὸν “ἱεραποστολικὸ ρεαλισμὸ” ἐμπνέονται στὴν κατ᾽ ἐξοχὴν Ὀρθόδοξη Χώρα, στὴν Ἑλλάδα, οἱ…διάφοροι «ἱεραπόστολοι», Μορμόνοι, Μισσιονάριοι καὶ Ἰεχωβάδες;
  4. « Ἡ παρουσία μας ἐδῶ εἶναι μόνον μία - θὰ ἔλεγε κανεὶς - “διπλωματικὴ παρουσία”».
    Βρισκόμαστε μπροστὰ σὲ μία ἔκτακτη ἐκκλησιολογικὴ ἀνακάλυψη: Ἡ Ἐκκλησία ὡς Διπλωματικὴ Ἀποστολή! Πρέπει ὁπωσδήποτε νὰ προστεθεῖ στὸ Σύμβολο τῆς Πίστεως!
    Καὶ μόνον ἡ Θ. Λειτουργία, ἡ τέλεσή της, δὲν εἶναι ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΕΡΓΟ; Μήπως εἶναι διπλωματία; Κόλπο δηλαδή;
  5. «Δὲν μπορεῖ νὰ ὑπάρξει Ἱεραποστολή, δὲν γίνεται, δὲν νοεῖται νὰ ὑπάρξει…»
    Ὄχι ἁπλῶς δὲν γίνεται, π.χ. γιὰ λόγους ἀνάγκης ἢ ἀνωτέρας βίας, ἀλλὰ ἐπιπλέον δὲν ΝΟΕΙΤΑΙ. Ὁ ἴδιος ὁ Ἐπίσκοπος δηλαδή, ὁ χρεωμένος μὲ τὸ ἀποστολικὸ ἔργο, τὸ ἔχει βγάλει ἐντελῶς ἀπὸ τὸ μυαλό του, δὲν τὸ ΔΙΑΝΟΕΙΤΑΙ κάν. ΕΥΓΕ!!! ΕΥΓΕ. ΕΥΓΕ.!!!
  6. «Διατηροῦμε ἀδελφικὲς σχέσεις μὲ τοὺς πέντε (5) Ἐπισκόπους τῶν ἄλλων ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν».
    Τυφλὴ ἀναπαραγωγὴ τῆς διεστραμμένης θεωρίας τῶν «ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν», ποὺ καταλύει τὴν ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ, ΑΓΙΑΣ, ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

Μὲ τέτοια λαμπρὴ Ἐκκλησιολογία μποροῦμε νὰ εἴμαστε ἥσυχοι καὶ γιὰ τὴν…Ἐσχατολογία!

No comments:

Post a Comment