Thursday, August 23, 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ κ. ΝΙΚΟΥ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΤΟΥ ΠΥΛΩΝΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ "ΑΜΗΝ"


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ κ. ΝΙΚΟΥ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΤΟΥ ΠΥΛΩΝΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ "ΑΜΗΝ"
===================

Αγαπητέ κ. Παπαχρήστου,

Δεν είμαι βέβαιος αν υπάρχει παρανόηση ή όχι στη μεταξύ μας αλληλογραφία αλλά σίγουρα δεν υπάρχει εκ μέρους μου καμιά πρόθεση να σας αδικήσω καθ’ οιονδήποτε τρόπο.

Οταν σας ζήτησα άδεια για να αναδημοσιεύσω και να σχολιάσω άρθρο του κ. Πανώτη μου επιτρέψατε να αναδημοσιεύσω μια δυο παραγράφους και για τα υπόλοιπα να κάνω σύνδεσμο.

Αλλά έτσι πώς θα μπορούσα να κάνω τη δουλειά μου κ. Παπαχρήστου;

Θα υποχρέωνα τους αναγνώστες να τρέχουν από το “Πυλώνα” στο ιστολογιό μου για να βρουν άκρη!

Θεώρησα ότι η απαγόρευση αφορούσε όλα τα κείμενα για τα οποία κάνετε ρητή αναφορά ότι δεν επιτρέπεται να αναδημοσιευθούν και γι’ αυτό δεν σας ξαναενόχλησα έκτοτε.

Επιτέλους! Δικό σας είναι ο “Πυλώνας Εκκλησιαστικών Ειδήσεων Αμήν”, πολλά από τα κείμενα είναι δικά σας και του κ. Μαγγίνα όπως και οι φωτογραφίες και έχετε κάθε δικαίωμα να επιτρέπετε ή να απαγορεύετε την αναδημοσίευση κειμένων ή οπτικοακουστικού υλικού.

Αρνητικά σχόλια ούτε για σας, ούτε για τον κ. Μαγγίνα έγραψα ποτέ. Το αντίθετο. Εγραψα ότι και οι δύο είστε καλοί δημοσιογράφοι και ότι ξέρετε να γράψετε - έστω και αν διαφωνώ πολλές φορές με τις θέσεις σας για τον Οικουμενισμό - και ότι μας παρέχετε χρήσιμο και εύστοχο φωτογραφικό υλικό. Αρα δεν βλέπω πώς σας αδίκησα.

Σε κάθε περίπτωση αν ποτέ γράψω κάτι που νομίζετε ότι σας αδικεί ευχαρίστως θα ακούσω ότι έχετε να μου πείτε και θα ενεργήσω ανάλογα.

Κύριε Παπαχρήστου, αφού παρακολουθείτε το ιστολόγιό μου, γνωρίζετε ότι το περιεχόμενό του κατά το 90% είναι σχολιασμός της εκκλησιαστικής επικαιρότητας.

Γι’ αυτό το “Αμήν”, η “Ρομφαία” και τα ρεπορτάζ και τα άρθρα του κ. Καλμούκου στον “Εθνικό Κήρυκα”, που παλαιότερα αναδημοσιεύατε και εσείς και η “Ρομφαία”, μου είναι εξαιρετικά χρήσιμα επειδή δεν κάνω ερευνητική δημοσιογραφία.

Παίρνω την είδηση - όπως τη διαβάζω σε ιστολόγια και κυρίως σε πρακτορεία εκκλησιαστικών ειδήσεων - και τη σχολιάζω με αναφορά στην πηγή των πληροφοριών.

Οπως ανέφερα όμως σέβομαι την ρητώς εκπεφρασμένη επιθυμία σας να μην αναπαράγουμε τα άρθρα του “Πυλώνα”, που έχουν τη σχετική ρητή απαγόρευση που τα συνοδεύετε.

No comments:

Post a Comment