Monday, February 20, 2012

ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΣΧΟΛΙΟΓΡΑΦΟΥΣ


ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΓΡΑΦΟΥΣ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

================


Με αφορμή την αναφορά μου στο Μακρακιστικό κόμμα του π. Βασίλειου Βουλουδάκη “Κοινωνία” έλαβα δύο ανώνυμα σχόλια.


Το ένα υπογράφεται με το ψευδώνυμο “Αλεξ” και το δεύτερο με το ψευδώνυμο “Πάρις”.



ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

_________


Περιττόν να πω ότι δεν θα τα δημοσιεύσω επειδή με την ανωνυμία δεν έχω ούτε και επιθυμώ να αποκτήσω απολύτως καμία σχέση.


Εχω αναφέρει κατ’ επανάληψη ότι ανώνυμους Ομολογητές η Ορθόδοξη Εκκλησία στη δισχιλιετή Ιστορία Της δεν γνωρίζει. Οσοι δεν έχουν το θάρρος της γνώμης τους να ομολογήσουν επώνυμα αυτό που κατ’ αυτούς είναι η αλήθεια δεν έχουν απολύτως κανένα δικαίωμα να διαμαρτύρονται.


Θα αναφερθώ συνοπτικά στα δύο σχόλια που μου εστάλησαν.



ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ “ΠΑΡΙ”

_________


Το μεν σχόλιο του “Πάρι” πιθανόν να γράφτηκε από απόφοιτο του Δημοτικού. Τόσο αγράμματο και αθεολόγητο είναι. Κυριολεκτικά ανόητο που δεν αξίζει κανένα σχολιασμό.



ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ “ΑΛΕΞ”

________


Το σχόλιο του “Αλεξ” όμως βρίθει αντιφάσεων που εκθέτουν θεολογικά ανεπανόρθωτα τον ιδρυτή του Μακρακιστικού κόμματος “Κοινωνία” εξαιτίας των αντιφάσεων των επιχειρήματων που παραθέτει.



ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΝΑ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥ π. ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ

________


Συμβουλεύω τους συντάκτες των σχολίων των οπαδών της “Κοινωνίας” να θέτουν υπόψη του σεβαστού μας Γέροντα π. Βασίλειου Βολουδάκη τα σχόλια που μου στέλλουν επειδή όταν γράφουν τέτοιας φύσεως σχόλια εμπλουτίζουν μεν με υδρογονοβόμβες το οπλοστάσιο των επιχειρημάτων μου, αλλά εκθέτουν ανεπανόρθωτα τον π. Βασίλειο.



ΠΡΟΤΙΘΕΜΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΩ ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ “ΚΟΙΝΩΝΙΑ”

_______


Σε κάθε περίπτωση το θέμα της παράταξης “Κοινωνίας” θα μας απασχολήσει - συν Θεώ - σε σειρά άρθρων που θα αναλύσουν το φαινόμενο του Μακρακισμού στα πολιτικά μας πράγματα από πολλές σκοπιές και συγκεκριμένα από την άποψη του κόμματος της “Κοινωνίας”.


ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥ

_______


Οταν περατώσω την ανάπτυξη των θέσεων μου είμαι πρόθυμος να μπω σε διαλόγο με όποιον επιθυμεί μέσα στα πλαίσια των σταθερών συντεταγμένων που έθεσα από καιρό ως απαραίτητη προυπόθεση.

Δηλαδή η συζήτηση θα γίνει στον “Ορθόδοξο Τύπο”. Όταν η συζήτηση τερματιστεί στις φιλόξενες σελίδες αλληλογραφίας του “Ορθοδόξου Τύπου” ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ θα αναδημοσιεύσω την σχετική αλληλογραφία και στην ιστοσελίδα μου.



ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΘΑ ΑΓΝΟΩ ή ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΖΩ

________


Αυτό φυσικά εμένα στο μεταξύ δεν θα με εμποδίζει να αγνοώ πλήρως ή να φέρνω προς συζήτηση θέματα που εγείρουν ανώνυμοι ή επώνυμοι σχολιαστές.



ΑΝΕΝΤΙΜΟ - ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΟ - ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ “ΑΛΕΞ”

__________


Στη συγκεκριμένη περίπτωση αναφορικά με το σχόλιο του “Αλεξ” έχω να παρατηρήσω ότι είναι πολύ ανέντιμο εκ μέρους του να προσπαθεί να με ξεσηκώσει να χτυπήσω την “Εστία Πατερικών Μελετών.”


Εξ όσων ελάχιστων γνωρίζω για την “Εστία Πατερικών Μελετών” δεν είναι κόμμα. Αρα σύμφωνα με ποια λογική θα κατατάξω την “Εστία” στα Μακρακιστικά κινήματα;


Η αναφορά σε κάποιον άγνωστο στον γράφοντα κ. Καζάκη δεν με απασχολεί.


Αν ο κύριος αυτός έχει δημιουργήσει Μακρακιστικό κόμμα πίσω από το οποίο βρίσκεται η “Εστία Πατερικών Σπουδών” ασφαλώς και ισχύουν και για το κόμμα του όσα αφορούν τα υφιστάμενα γνωστά και στον γράφοντα Μακρακιστικά κόμματα.



ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΞΕΦΡΑΖΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΜΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΑ

________


Να σημειώσω όμως και το άλλο.


Ουδέ επί στιγμή δίστασα τα τελευταία τρία χρόνια που αρθογραφώ στον ηλεκτρονικό τύπο να δημοσιεύω επώνυμα τις όποιες αντιρρήσεις μου για τους περί τον π. Σαράντη σεβαστούς πατέρες και αδελφούς.


Παρόλον ότι τους υπολήπτομαι βαθύτατα και αποκαλύπτομαι μπροστά στην αρετή τους, ούτε για ένα δευτερόλεπτο δεν δίστασα να καταγράψω - και μάλιστα με αιχμηρή γλώσσα - την όποια διαφωνία μου με θέσεις που διατύπωσαν.


Μόλις χθες έκανα πολύ αρνητική αναφορά - με ιδιαίτερα σκληρή γλώσσα - για τις θέσεις που πρόβαλαν (για να ακριβολογούμε αναδημοσίευσαν) αναφορικά με τις αντιδράσεις των “αγανακτισμένων.”


Επομένως δεν χρειάζομαι κανένα να με ξεσηκώσει για να γράψω όταν διαφωνώ με τις θέσεις που προβάλλουν.


Οι έντιμοι άνθρωποι γράφουν τι πιστεύουν. Δεν προσπαθούν να ξεσηκώσουν άλλους να γράψουν επώνυμα, ψευδώνυμα ή ανώνυμα αυτά που πιστεύουν για να μείνουν οι ίδιοι στο απυρόβλητο.



ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ;

_________


Τέλος δεν κρύβω την έκπληξή μου για το θυμό και το μέγεθος της αντίδρασης των σχολίων του “Πάρι” και του “Αλεξ”, αφού με τα τρία πρόσφατα σχετικά άρθρα μου ξεκαθάρισα - πέραν πάσης αμφιβολίας - ότι θεωρώ αναφαίρετο συνταγματικό δικαίωμα του π. Βουλουδάκη και των περί αυτόν να ιδρύουν κόμμα και να διεκδικούν την εξουσία.



ΤΟ “ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΜΑ” ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

_________


Εξέφρασα βεβαίως - και επαναλαμβάνω με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο - την άποψη ότι η πορεία δεκάδων μελών της Παράταξης “Κοινωνία” - υπό τις περιστάσεις και τη χρονική συγκυρία που έγινε - δεν είναι δυνατόν να έχει φτάσει στα αυτιά των κυβερνώντων.


Τα ίδια είπα και για το ιστολόγιο “Κλασσικοπερίπτωση”.


Δεν είναι δυνατόν να πιστεύουμε ότι ταρακουνήθηκε το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα, επειδή χόρευαν συρτάκι σε διάφορες χώρες.


Ούτε με μούντζες των "αγανακτισμένων", ούτε με πορείες, ούτε με ψηφίσματα, ούτε με συρτάκι ανατρέπεται η δυσχερέστατη οικονομική κατάσταση που βιώνει η πατρίδα μας.



ΟΛΟΠΡΟΘΥΜΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟ

________


Την θέση αυτή επαναλαμβάνω κατηγορηματικά και τώρα.


Οποιος θέλει διάλογο επώνυμο είμαι κάτι περισσότερο από πρόθυμος να τον διεξάγω τοσούτον μάλλον εφόσον έχω υπόψη μου τις θέσεις του αείμνηστου Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου αναφορικά με τα Μακρακιστικά κόμματα.


Για το δικό του καλό όμως - όποιου αποφασίσει να αρχίσει το διάλογο - ας έχει να πει κάτι λιγότερο φαιδρό και ανόητο από το σχόλιο του “Πάρι” και με λιγότερες αντιφάσεις και σοβαρότατα θεολογικά ολισθήματα από αυτά που καταγράφει στο σχόλιό του ο “Αλεξ”.

No comments:

Post a Comment