Friday, October 21, 2011

ΠΟΥ ΕΝΤΟΠΙΖΕΤΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ Ο "ΛΑΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ";





















ΠΟΥ ΕΝΤΟΠΙΖΕΤΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ Ο “ΛΑΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ;”


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

==========


Τα τεθωρακισμένα του Οικουμενισμού αυτή τη στιγμή δεν κρύβονται στις φραστικές επιθέσεις του Πατριάρχη εναντίον της “Ομολογίας πίστεως για τον Οικουμενισμό”, τις οποίες οι πιστοί αντιπαρέρχονται με θυμηδία, αλλά στην προσπάθεια να επιβληθεί ο συγκρητισμός με την παγκοσμιοποίηση και με την αλλοτρίωση της ορθόδοξης κατήχησης που προσφέρεται στα σχολεία.


Αντιλαμβανόμαστε ότι ο σεβαστός μας π. Θεόδωρος Ζήσης το παίρνει πολύ προσωπικά κάθε φορά που ακούει κάποιο - και μάλιστα τον ίδιο τον Οικουμενικό Πατριάρχη - να μιλά εναντίον της “Ομολογίας”.


ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ

___________


Ας ερωτήσει όμως τον εαυτό του το εξής ερώτημα.


Γνωρίζει έστω και ένα (επαναλαμβάνω έστω και ένα), ο οποίος θα επηρεαστεί από τις θέσεις αυτές του Πατριάρχη; Προφανώς όχι. Απλούστατα επειδή δεν υπάρχει.!


Ο πολύς κόσμος ούτε που ξέρει, ούτε που ενδιαφέρεται να μάθει τι είναι η “Ομολογία”. Οι Οικουμενιστές την έχουν στο στομάχι έτσι κι αλλιώς επειδή τους εκθέτει και οι συνειδητοί χριστιανοί - ακόμη και όσοι έχουν επιμέρους επιφυλάξεις για ορισμένες θέσεις της Ομολογίας - την θεωρούν ένα πολύ θετικό εργαλείο εναντίον του Οικουμενισμού.


Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ “ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ”

____________


Επομένως γιατί πρέπει να ανησυχήσουμε επειδή ο Παναγιότατος εκτονώνεται με επιθέσεις με άσφαιρα πυρά εναντίον της “Ομολογίας” εξαιτίας της απελπιστικής θέσης που βρίσκεται τώρα που συνειδητοποιεί ότι οι οικουμενιστικοί επιτελικοί του σχεδιασμοί για τους διαλόγους έχουν αποτύχει οικτρά;


Η κοινή λογική υπαγορεύει ότι οι πατριαρχικές επιθέσεις “εις ουδέν ωφελούν αλλά μάλλον θόρυβος γίνεται” και για την ακρίβεια του λόγου εκθέτουν τον ίδιο τον Πατριάρχη και πέραν τούτου ουδέν.


Τι είδους θεολογία είναι αυτή που μπορεί να γίνει δεκτή; Να πειθαρχούμε στους “ηγουμένους” μας έστω και αν μας οδηγούν στις αιρέσεις;!!! Κύριε ελέησον! Δεν αντέχει όχι στο επίπεδο της κριτικής αλλά ούτε της στοιχειώδους σοβαρότητας!


ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΤΑΤΟΥ

_______


Αντί να μας κάνει κατηχητικό κακοδοξίας και διαστρεβλωτικής ερμηνευτικής των αληθειών της πίστης μας ο Παναγιότατος καλύτερα να φροντίσει να αποκηρύξει τη “βαπτισματική θεολογία”, την κακοδοξία των “αδελφών Εκκλησιών”, την προδοτική συμφωνία του Σαμπεζύ και τα κακόδοξα κοινά κείμενα της Ραβέννας, της Ελούντας και του Πόρτο Αλέγκρε και να σταματήσει την αδίστακτη παραβίαση των Ιερών Κανόνων με τις παντοειδείς συμπροσευχές του με τους κάθε λογής αιρετικούς και αλλόθρησκους.


Οτι και να πει ο Παναγιότατος ουδείς - επαναλαμβάνω απολύτως ουδείς - είτε εκ μέρους των αδιάφορων, είτε εκ μέρους των Οικουμενιστών, είτε εκ μέρους των συνειδητών χριστιανών δεν πρόκειται να διαφοροποιήσει την αξιολόγηση της “Ομολογίας” που έχει κάνει.


Επομένως; Προς τι η Αργοναυτική εκστρατεία; Το χρυσόμαλλο δέρας δεν βρίσκεται πια στην Κολχίδα.


Θα ερωτηθώ ίσως. Καλά δεν πρέπει να απαντήσουμε στις επιθέσεις του Παναγιότατου;


Ασφαλώς - ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΑ - και πρέπει να τις απαντήσουμε. Αρκεί να γνωρίζουμε ότι οι επιθέσεις του Παναγιότατου δεν είναι ο πιο μεγάλος κίνδυνος που αντιμετωπίζουμε.


ΤΑ ΔΥΟ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ Ο “ΛΑΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ”

_________


Δύο είναι τα επίπεδα που αναπτύσσονται αυτή τη στιγμή οι κίνδυνοι εκ μέρους του Οικουμενισμού. Η θρησκευτική παιδεία και η προσπάθεια επιβολής της παγκοσμιοποίησης.


Το ένα αφορά το μάθημα των Θρησκευτικών και τις Θεολογικές Σχολές. Στόχος είναι η απο-ορθοδοξοποίησή τους ώστε να καλλιεργούνται εις βάθος ο συγκρητισμός, ο Οικουμενισμός και η σχετικοκρατία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.


Και το δεύτερο επίπεδο του κινδυνου από τον συγκρητισμό συνίσταται στην προσπάθεια επιβολής της "ηλεκτρονικής φυλακής"! Ο εγκλεισμός του ανθρώπου στα στεγανά της παγκοσμιοποίησης και η απώλεια της ελευθερίας του.


Ο “ΛΑΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ” ΘΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

_____________


Υπάρχει ή δεν υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ κίνδυνος αλλοτρίωσης της πίστης μας και επιβολής του “λαικού Οικουμενισμού” και του πνεύματος της Νέας Εποχής, αν ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ο κ. Γιαγκάζογλου και οι ΚΑΙΡΟΣκόποι αφεθούν να ολοκληρώσουν την καταστροφή που εκπονούν για να διδάσκουν τα παιδιά μας τον συγκρητισμό σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης;


Μόνον ένας παράφρων θα απαντούσε ότι δεν υπάρχει κίνδυνος εμπέδωσης του “λαικού οικουμενισμού” στις ψυχές των παιδιών μας από την αλλοτρίωση του ορθόδοξου μαθήματος των Θρησκευτικών.


Κίνδυνος μάλιστα ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ πιο επίφοβος από τις συμπροσευχές των Οικουμενιστών με τους αιρετικούς.


ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ κ. ΓΙΑΓΚΑΖΟΓΛΟΥ

____________



Επομένως - παράλληλα με την καταδίκη των συμπροσευχών που πρέπει να συνεχίσουμε να κάνουμε ακούραστα και αυστηρότατα - αυτή τη στιγμή πρέπει όλοι και ιδιαίτερα οι ευλαβείς επίσκοποι, όσοι πρωτοστάτησαν στη σύνταξη της “Ομολογίας”, οι χριστιανικές Αδελφότητες, οι οργανώσεις των θεολόγων, ο ΙΣΚΕ κτλ. να κάνουμε γενική αντεπίθεση και να αφαιρέσουμε από τα χέρια του κ. Γιαγκάζογλου και των ΚΑΙΡΟΣκόπων του την πρωτοβουλία των κινήσεων.


ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΠΙΛΑΤΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙ

___________


Ουδείς πείθεται με ποντιοπιλατικές δηλώσεις του τύπου “Εγώ! Εκανα αυτά τα πράγματα στο παρελθόν.” “Είμαι απομονωμένος”. “Δεν επαρκώ για όλα”. “Στις ομιλίες μου στον Αγιο Αντώνιο αναφέρομαι στο θέμα”. Με όλο το σεβασμό προς τον π. Θεόδωρο αυτά δεν λένε τίποτα. Το ζητούμενο είναι τι κάνει ΤΩΡΑ που η εμπέδωση του “λαικού Οικουμενισμού” - συγκρητισμού βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.


ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΥΠΗΡΞΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ;

________


Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός ως φοιτητής πρωτοστάστησε στην ανατροπή των δεδομένων εναντίον του μαθήματος των Θρησκευτικών τις αρχές της δεκαετίας του 60. Ο αείμνηστος Μουρατίδης, ο π. Ζήσης και άλλοι παραδοσιακοί Καθηγητές, η ΠΕΘ, ο Σύνδεσμος των Θεολόγων Μακεδονίας - Θράκης κτλ. κατόρθωσαν να αναχαιτίσουν τις επιθέσεις της ομάδας Αγουρίδη τη δεκαετία του 70.


Τη δεκαετία του 2010 κανείς δεν θα αντιδράσει;


ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΠΡΙΝ Ο “ΛΑΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ” ΛΑΒΕΙ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ

________


Παρακαλούμε θερμά τον σεβαστό μας Γέροντα π. Θεόδωρο Ζήση και τον εξίσου έμπειρο στο θέμα π. Γεώργιο Μεταλληνό να οργανώσουν αντίσταση μεταξύ του Θεολογικού κόσμου, των ιερέων και των πιστών τώρα πριν γκεμιστούν όλα σε ερείπια και ο ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΛΑΒΕΙ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ.


Γιατί ΤΟΤΕ - αλίμονον - ο “λαικός Οικουμενισμός” θα γίνει το ίδιο το περιεχόμενο του μαθήματος των θρησκευτικών που θα διδάσκουν οι θεολόγοι στα παιδιά μας στα σχολεία.!!!


Παραθέτουμε στη συνέχεια την είδηση που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.


*****



ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ “ΚΑΙΡΟΥ” ΘΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ


Του ιστολογίου “Θρησκευτικά”

==================


Προχωρούν με κάθε τρόπο στην υλοποίηση του σχεδίου απορθοδοξοποίησης του θρησκευτικού μαθήματος οι Θεολόγοι του ΚΑΙΡΟΥ. Μετά τη σύνταξη των νέων προγραμμάτων σπουδών για τα Θρησκευτικά, τα οποία ήδη εφαρμόζονται πιλοτικά σε κάποια σχολεία κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά, τώρα αναλαμβάνουν και τις επιμορφώσεις των Θεολόγων εκπαιδευτικών στα νέα αυτά προγράμματα. Σύμφωνα με απόφαση του Προέδρου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κλήμη Ναυρίδη με ημερομηνία 18/10/2011 (δείτε την στο τέλος του παρόντος άρθρου) ορίζονται οι εμπειρογνώμονες για την υποστήριξη των επιμορφωτικών διαδικασιών στο πλαίσιο της Πράξης «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Πιλοτική εφαρμογή» στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη - MIS 295379. Για το επιστημονικό πεδίο «Θρησκευτικά» τόσο για την Πρωτοβάθμια όσο και για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ορίζεται ο Σχολικός Σύμβουλος Θεολόγων της Β΄ Αθήνας Άγγελος Βαλλιανάτος. Το όνομά του φιγουράρει επίσης και στην λίστα των Θεολόγων του συλλόγου Θεολόγων ΚΑΙΡΟΣ.


Θεολόγοι των σχολείων, καθηγητές των Θεολογικών Σχολών, η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων και η Σύνοδος της Εκκλησίας με κάθε τρόπο πρέπει να ανακόψουν άμεσα την προσπάθεια των Θεολόγων του ΚΑΙΡΟΥ και του υπουργείου Παιδείας για αντικατάσταση του ορθόδοξου θρησκευτικού μαθήματος με ένα θρησκειολογικό, κοινωνιολογικό, άχρωμο και άγευστο μάθημα, όπως αυτό που περιγράφεται αναλυτικά στα νέα προγράμματα σπουδών.


Αν επιδείξουμε αδράνεια και τους αφήσουμε να αλωνίζουν, τότε σύντομα τα Θρησκευτικά των ελληνικών σχολείων θα πάψουν να είναι ένα ορθόδοξο αγιογραφικό και αγιοπατερικό μάθημα και θα γίνουν εργαλείο στα χέρια των οργάνων της Νέας Τάξεως που προωθεί την σύγχυση, την πανθρησκεία και τον συγκρητιστικό οικουμενισμό.



ΠΗΓΗ:


Θρησκευτικά

No comments:

Post a Comment