Sunday, July 17, 2011

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΟΦΙΛΕΣΤΑΤΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΔΟΡΥΛΑΙΟΥ ΝΙΚΑΝΔΡΟ











ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΟΦΙΛΕΣΤΑΤΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΔΟΡΥΛΑΙΟΥ κ. ΝΙΚΑΝΔΡΟ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

====================


Στο ιστολόγιο “Ιδιωτική Οδός” του κ. Παναγιώτη Ανδριόπουλου δημοσιεύθηκε το ακόλουθο σχόλιο του Θεοφιλεστάτου επισκόπου Δορυλαίου κ. Νίκανδρου το οποίο με αφορά και έτσι μου δημιουργείται η ηθική υποχρέωση να το απαντήσω.


“Επίσκοπος Δορυλαίου Νίκανδρος είπε...


Φίλτατε κ. Ανδριόπουλε στη χαρά της Εκκλησίας της Αρχιεπισκοπης, του Ελληνισμου ανέγνωσα στην ιστοσελίδα του Τελεβάντου την χαρά του για την κανονική αποκατάσταση της κοινότητας του ΣΥΔΝΕΥ. Στην χαρά του όμως αφήνει την ανίερη επίθεση του κατα του Αρχιεπισκόπου μας κ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ.


Ανέτρεξα στις παρεμβάσεις του και με λύπη διεπίστωσα ότι ο Τελεβάντος έχει αναλάβει κατ' αποκοπήν τον τίτλον του Κριτού της Οικουμένης.


Εάν είχε ζήσει στην Αυστραλία, εάν γνώριζε την επί 36 συνεχή σταυρική διακονία του Αρχιεπισκόπου ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ δεν θα τολμούσε να αναφερθή στην διακονία του.


Προφανώς επειδή έχει άποψη για όλα τα θεματα, ασφαλώς θα έχει πολλούς συνεργάτες, οι οποίοι θα τον ενημερώνουν και για την Αυστραλία μήπως έχει κατά νουν να μας υποδείξει και τον διάδοχον του Αρχιεπισκόπου.


Με ευχαριστίες,


Ο Δορυλαίου Νίκανδρος


ΑΔΕΛΑΙΔΑ 17-7-2011”


*****


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΤΟ ΘΕΟΦΙΛΕΣΤΑΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΟΥ

__________


Καταρχήν να ευχαριστήσω θερμά τον Θεοφιλέστατο επειδή ασχολείται με ένα άγνωστο και ασήμαντο άνθρωπο, όπως αναντίρρητα είναι ο γράφων.


Αφού ο ίδιος - παρότι επίσκοπος - έχει την ευγένεια και την καταδεκτικότητα να ασχολείται μαζί μου οφείλω να απαντήσω τις ερωτήσεις που μου έθεσε.



ΜΟΝΑΧΙΚΟΣ ΚΑΒΑΛΛΑΡΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ

____________


1.) Ερωτά ο Θεοφιλέστατος Δορυλαίου αν έχω συνεργάτες που με πληροφορούν για όλα όσα διαδραματίζονται στον εκκλησιαστικό χώρο.


Δυστυχώς, Θεοφιλέστατε, όπως ίσως θα διαπιστώσατε από το προφίλ του ιστολογίου μου, είμαι μοναχικός καβαλλάρης.


Εξ ιδιοσυγκρασίας “ελεύθερος σκοπευτής”.


Η πληροφόρησή μου για τα εκκλησιαστικά γεγονότα σπανίως - σχεδόν ποτέ - δεν έχει άμεση σχέση με τις πηγές των πληροφοριών. Μαθαίνω τα εκκλησιαστικά νέα, επειδή διαβάζω τι γράφουν τα εκκλησιαστικά Πρακτορεία Ειδήσεων και άλλα ιστολόγια.


ΕΙΜΑΙ ΣΦΟΔΡΟΤΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΩΝ

_________


2.) Εχετε απόλυτο δίκαιο να λέτε ότι χάρηκα χαρά μεγάλη για την αποκατάσταση των κανονικών σχέσεων μεταξύ της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας και σχισματικών ομάδων στο Σύδνευ και εύχομαι εκ μέσης καρδίας την πλήρη αποκατάσταση κανονικής σχέσης με την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας όλων ανεξαίρετα των σχισματικών ομάδων που υπάρχουν στην Αυστραλία.


Το σχίσμα είναι η μεγαλύτερη αμαρτία που μπορεί να προξενήσει ένα άνθρωπος ή μια ομάδα ανθρώπων και η ισχυρή μου προτροπή προς τους κάθε λογής σχισματικούς και η ταπεινή προσευχή μου προς τον Κύριο είναι να γίνει κατορθωτή η επούλωση όλων των υφισταμένων σχισμάτων και να μη δημιουργηθούν - για κανένα λόγο - νέα σχίσματα στην Εκκλησία.


ΑΠΟ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΕΠΙΚΡΙΝΩ ΑΥΣΤΗΡΑ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ

________


3.) Είναι αλήθεια επίσης ότι για δεκαετίες τυγχάνω σφοδρός επικριτής των οικουμενιστικών ακροβατισμών του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας κ. Στυλιανού. Οχι ασφαλώς επειδή έχω προσωπικά μαζί του - πώς θα μπορούσα άλλωστε; - αλλά εξαιτίας των άστοχων θεολογικά θέσεων που προβάλλει και των ακόμα πιο άστοχων θεολογικά ενεργειών που προβαίνει.


Οταν ένας ορθόδοξος ιεράρχης - εν προκειμένω ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας - συνομολογεί την προδοτική για την Ορθοδοξία συμφωνία του Μπαλαμάντ, με την οποία ο Παπισμός αναγνωρίζεται ως “αδελφή Εκκλησία” με έγκυρα μυστήρια, δεν νομίζω ότι ο άκρω δακτύλω αψάμενος της δoγματικής διδασκαλίας της πίστης μας να χρειάζεται ετέρου μάρτυρος για να επικρίνει αυτόν τον επίσκοπο.


Για να είμαι απολύτως σαφής μαζί σας, Θεοφιλέστατε, δεν κατανοοώ ποσώς γιατί ο Σεβασμιότατος Αυστραλίας δεν μηνύθηκε στην Αγία και Ιερά Σύνοδο του Οικουμενικού Πατριαρχείου από τις άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες επί αιρέσει και προδοσία της πίστεως, για να καθαιρεθεί παντελή καθαιρέσει του όλου επισκοπικού και κληρικού αξιώματος και να επανέλθει στην τάξη των λαικών άνευ ουδενός δικαιώματος τη κληρική τάξει.


Αν η συνομολόγηση αιρετικών συμφωνιών με κακόδοξους δεν είναι λόγος καθαίρεσης τότε ποιος είναι λόγος καθαίρεσης ενός επισκόπου;


Επίσκοπος, όπως ασφαλώς γνωρίζετε, Θεοφιλέστατε, σημαίνει “σκοπός”, φρουρός της πίστεως.


Αν οι φρουροί της πίστεως ανοίγουν Κερκόπορτες, όπως τη συμφωνία του Μπαλαμάντ στα τείχη της Βασιλεύουσας της Ορθοδοξίας, τους Ουρβανούς τι τους χρειάζεται ο Μωάμεθ για να του φτιάξουν τα τρομακτικά κανόνια που μπορούν να γκρεμίσουν την πύλη του Ρωμανού;


Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΡΝΑΒΑΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΜΠΕΡΡΑΣ

__________


Εκτός όμως από την προδοτική για την Ορθοδοξία συμφωνία του Μπαλαμάντ, ο Σεβασμιότατος Αυστραλίας βαρύνεται με τη διατύπωση πολλών άλλων κακοδοξιών, καθώς και για τη διοργάνωση του οικουμενιστικού καρνάβαλου της Καμπέρρας όπου ορθόδοξοι αντιπρόσωποι κλήθηκαν να συμμετάσχουν σε προχωρημένες συμπροσευχές, όχι απλά με αιρετικούς και αλλόθρησκους, αλλά ακόμη και με Σαμανιστές μάγους!!!


Και πάλιν! Αν αυτή η οικουμενιστική απρέπεια δεν σηκώνει καθαίρεση τότε για ποιο άλλο λόγο θα πρέπει να καθαιρείται ένας επίσκοπος;


Να προσθέσω μάλιστα κάτι το οποίο ίσως δεν υπέπεσε στην αντίληψή σας.


ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΑ ΤΙΣ “ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ” ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΤΟΥ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ

_________


Είμαι ίσως ο μόνος εξ όσων πολεμούν την αίρεση του Οικουμενισμού, ο οποίος δεν υιοθέτησε και δεν επικαλέστηκε ποτέ τις περί “Ορθοδοξίας” φωνασκίες του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας, από τότε που εξαναγκάστηκε έμμεσα από τον Παναγιότατο να υποβάλει παραίτηση από τη θέση του προέδρου της Μικτής επιτροπής του διαλόγου Παπικών και Ορθοδόξων.


Ο λόγος;


Επειδή δεν θεώρησα ποτέ τις δηλώσεις του ειλικρινείς και έκφραση μετανοίας για τα υπό αυτού οικουμενιστικά ημαρτημένα.


Προς Θεού! Οχι επειδή δεν δέχομαι την έκφραση μετανοίας για τα ημαρτημένα - αντίθετα την επαινώ με όλη μου την καρδιά όταν εκφράζεται ειλικρινά - αλλά μου προξενεί αηδία όταν με πρόσχημα το ενδιαφέρον για την πίστη διατυπώνονται απόψεις που στόχο έχουν μόνον να πλήξουν τον αντίπαλο.


Ο κ. Πανώτης, με αφορμή συζήτηση για το Παλαιοημερολογητισμό, Αγιε Δορυλαίου, έγραψε κάτι πολύ αξιοπρόσεκτο που οφείλουμε όλοι να λάβουμε πολύ σοβαρά υπόψη. Πλείστα όσα εκκλησιαστικά προβλήματα δεν υφίστανται τόσον επειδή υπάρχουν διιστάμενες απόψεις, αλλά επειδή υπάρχει πληγωμένος εγωισμός.


Η ΣΤΑΥΡΙΚΗ ΔΙΑΚΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ

____________


4.) Ο Θεοφιλέστατος Δορυλαίου αναφέρει επίσης ότι δεν έχω ζήσει στην Αυστραλία και δεν γνωρίζω τη σταυρική διακονία του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας κ. Στυλιανού.


Ο Θεοφιλέστατος έχει δίκαιο όταν λέγει ότι δεν έζησα - για να ακριβολογούμε ούτε καν επισκέφθηκα - την Αυστραλία. Ας μου επιτρέψει μάλιστα να αναφέρω ότι η Ωκεανία είναι η μόνη ήπειρος που δεν υπήρξε ποτέ ταξιδιωτικός προορισμός μου.


Αυτό όμως ουδόλως σημαίνει ότι αγνοώ τη σταυρική διακονία του Σεβασμιότατου.


Εχω απτά παραδείγματα του σταυρού που είναι κρεμασμένη η Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας, για δεκαετίες τώρα, εξαιτίας της αυταρχικής συμπεριφοράς του Σεβασμιότατου κ. Στυλιανού, ο οποίος ταπεινώνει κοινότητες, λαικούς, ιερείς, αρχιερείς, πρεσβευτικές αρχές, ακόμη και τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας.


Οπως επίσης σαφώς γνωρίζετε, Αγιε Δορυλαίου, ούτε αυτός ούτος ο Παναγιότατος Οικουμενικός Πατριάρχης δεν γλύτωσε από την αήθη επίθεση του Σεβασμιότατου Αυστραλίας.


Θεοφιλέστατε!


Είναι παγκοίνως γνωστή η σατραπική νοοτροπία και ο αυταρχικός χαρακτήρας του Σεβασμιότατου, ώστε - πιστέψετε με - δεν χρειάζεται κάποιος να ζήσει στην Αυστραλία για να γνωρίζει το βίο και την πολιτεία του Σεβασμιότατου.


Εις πάσαν την γην εξήλθεν ο φθόγγος των κατορθωμάτων του και εις τα πέρατα της Οικουμένης τα άρρητα ρήματα των θαυμασίων του.


Ο ΤΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΗ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΩΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ

___________


Επιτρέψετε μου, Αγιε Δορυλαίου, να σας καταστήσω κοινωνό του τρόμου που επικρατούσε στην Αρχιεπισκοπή Αμερικής, επειδή μετά την παραίτηση του Αρχιεπισκόπου Ιακώβου, αλλά και την παραίτηση του Αρχιεπισκόπου Σπυρίδωνα, εφημολογείτο ότι ο Σεβασμιότατος Αυστραλίας θα εκλεγόταν Αρχιεπίσκοπος Αμερικής.


Πολλοί ήταν αυτοί που σκέφτονταν σοβαρά να ζητήσουν απολυτήριο και να ξενιτευτούν για να γλυτώσουν από το σατραπισμό του Σεβασμιότατου Αυστραλίας.!!! “Κατείχεν αυτούς φόβος και έκστασις”. “Εφοβούντο γαρ”. “Φόβον μέγα”.


ΑΠΕΙΛΕΙ ΜΕ ΞΥΛΟΔΑΡΜΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ

__________


Ο δε Καθηγητής της Δογματικής του πανεπιστημίου Αθηνών κ. Μέγας Φαράντος κατήγγειλε δημόσια ότι ο Αγιος Αυστραλίας τον απείλησε ότι θα τον ξυλοκοπήσει επειδή δεν ενέδιδε σε θέματα πίστεως στο διάλογο με τους Παπικούς.!!!


Προς τι, λοιπόν, η ανάγκη να ζήσει κανείς στην Αυστραλία για να γνωρίσει το ποιόν του Σεβασμιότατου Αυστραλίας;


Είναι κοινό μυστικό, Αγιε Δορυλαίου, ότι αρκεί να παρουσιαστεί κάπου ο Αγιος Αυστραλίας και όλοι όσοι εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα μαζί του, θα περάσουν από τον Γολγοθά που θα τους υποβάλει.


ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΤΕΙΛΕΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ;

____________


Το ζητούμενο επομένως, είναι πότε θα ανατείλει η Ανάσταση για την Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας.


Και πρός τούτο θερμή η παράκλησή μας προς τον Παναγιότατο Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο και την περί αυτόν Αγία και Ιερά Σύνοδο του Οικουμενικού Πατριαρχείου να πράξουν όσο γίνεται πιο γρήγορα το επιβεβλημένο καθήκον τους και να απαλλάξουν την Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας από την παρουσία του Σεβασμιότατου κ. Στυλιανού, επειδή είναι όντως ασήκωτος σταυρός για το ποίμνιό του και την Ορθόδοξη Εκκλησία εν γένει.


“COURT POET” ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗΣ ΑΥΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΣ ΝΟΥΝΤΣΙΟΣ

______________


Ο Σεβασμιότατος Αυστραλίας, Αγιε Δορυλαίου, δεν είναι άμοιρος χαρισμάτων.


Μεταξύ άλλων αρετών τυγχάνει δόκιμος ποιητής και γι’ αυτό και παλαιότερα είχα προτείνει να διοριστεί “Court poet” - γιατί όχι; - και “Laureate” της Πατριαρχικής Αυλής.


Παράλληλα λόγω της παρρησίας που τον διακρίνει, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως νούντσιος του Παναγιότατου στις Τουρκικές αρχές, για να διεκδικεί δυναμικά τα δίκαια του Πατριαρχείου. Με ότι αυτό συνεπάγεται.


ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΔΙΑΔΟΧΟ ΤΟΥ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ;

_____________


5.) Ο Αγιος Δορυλαίου διερωτάται επίσης αφού ζητώ να παραιτηθεί ο Σεβ κ. Στυλιανός, αν έχω υπόψη μου κατάλληλο διάδοχο για το Θρόνο της Αυστραλίας.


Μου κάνει εντύπωση και με κολακεύει ιδιαίτερα ότι ένας επίσκοπος κάθεται και ασχολείται με αυτά που γράφω, αλλά μου κάνει ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση επειδή με ρωτά αν έχω υπόψη να προτείνω υποψήφιο διάδοχο του Σεβασμιότατου Αυστραλίας.


Στην πολύ κολακευτική αυτή προτροπή του Θεοφιλέστατου απαντώ ότι γνωρίζω δεκάδες επισκόπους που θα μπορούσαν να εκλεγούν Αρχιεπίσκοποι Αυστραλίας και να την ποιμάνουν Θεοφιλώς.


Κακά τα ψέματα, Θεοφιλέστατε.! Δύσκολο να βρεθεί χειρότερος ποιμένας από το Σεβασμιότατο Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας κ. Στυλιανό.


Αλλά για να μην πάμε μακρυά.


Εσείς για ποιο λόγο δεν θα μπορούσατε να διαδεχθείτε το Σεβασμιότατο όταν με το καλό απομακρυνθεί από το Θρόνο και να ποιμάνετε πιο επιδέξια την Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας;


Δεν είστε βεβαίως ο άριστος για τη διαδοχή, αλλά χειρότερος από τον Σεβασμιότατο κ. Στυλιανό αποκλείεται να αποδειχθείτε.


Και πάλιν σας ευχαριστώ, Θεοφιλέστατε, επειδή με τιμάτε - ενίοτε - όπως ομολογείτε, με την ανάγνωση των σχολίων και των άρθρων μου.


Σας διαβεβαιώ ότι και το δικό μου ιστολόγιο θα φιλοξενεί - όποτε τυχόν το επιθυμείτε - σχόλια και αντίλογο για τις θέσεις που εκφράζω. Με τις δικές μου σίγουρα παρατηρήσεις που θα συνοδεύω τις απόψεις σας.


Της υμετέρας Θεοφιλίας ταπεινό και ανάξιο τέκνο,


Παναγιώτης Τελεβάντος



No comments:

Post a Comment