Friday, February 11, 2011

ΤΟ ΠΕΜΠΤΟ "ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ" - Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΚΑΙ Ο "ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΟΣ" ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ














ΤΟ ΠΕΜΠΤΟ "ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ" -
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΚΑΙ Ο "ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΟΣ" ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Πολύ σύντομη η ανάρτησή σας, καλοί αδελφοί του “Ορθόδοξου Παρατηρητηρίου”, που αναρτήσατε στο ιστολόγιό σας για να απαντήσετε στο Σεβασμιότατο Ζακύνθου.

Θα μου επιτρέψετε να της δώσω κάποια προέκταση και να σας πω πού συμφωνώ και πού διαφωνώ με το Σεβασμιότατο κ. Χρυσόστομο.

"ΛΕΝΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ"
_________

Λυπάμαι να παρατηρήσω ότι κι εγώ συμφωνώ με τον Αγιο Ζακύνθου ότι οι 50,000 αντιρρησίες συνειδήσεως λέγουν ότι είναι πιστοί αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι.

Θα διερωτάσθε πού βασίζω αυτή την άποψη. Στο ότι δεν αποδέχονται τον πλήρη κανόνα της Καινής Διαθήκης!

Θα με ρωτήσετε και πάλιν: Και από πού εξάγεις το συμπέρασμα ότι οι αντιρρησίες συνειδήσεως δεν δέχονται ολόκληρο τον κανόνα της Καινής Διαθήκης; Διότι δέχονται ΜΟΝΟΝ τέσσερα Ευαγγέλια (το κατά Ματθαίον, το κατά Μάρκον, το κατά Λουκάν και το κατά Ιωάννην).

"ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΝ ΤΟ ΠΕΜΠΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ"
_____________

Με άλλα λόγια απορρίπτουν το πέμπτο Ευαγγέλιο.

Πώς είπατε; Ποιο είναι το πέμπτο ευαγγέλιο; Καλά ούτε εσείς δεν το ξέρετε; Μου φαίνεται ότι κι εσείς λέτε ότι είστε πιστοί αλλά δεν είστε στην πραγματικότητα! Διότι αν ήσαστε πιστοί θα γνωρίζατε ότι υπάρχει το κατά Δωδώνης Ευαγγέλιο περί προγαμιαίων σχέσεων που διατύπωσε ο Αποστολικός Πατέρας της Εκκλησίας μας Δωδώνης Χρυσόστομος Συνετός στον αρχαίο πάπυρο Penthouse που βρέθηκε τον 20ον αιώνα στην έρημο του Σινά ή και κατ’ άλλους στο “Φιόρο του λεβάντε”.

Χωρίς γνώση και μελέτη του κατά Δωδώνης Χρυσόστομου Ευαγγελίου ουδείς μπορεί να καυχηθεί ότι είναι πιστός! Απλά λέγει ότι είναι πιστός.

Και όχι μόνον αυτό! Ουδείς έχει μέσα του το Χριστό! Γι’ αυτό και φοβάται τον Αντίχριστο!!!

Ενώ ο Σεβασμιότατος Ζακύνθου, όπως βλέπετε, δεν τον φοβάται (πού καιρός για τέτοια χασομέρια;), επειδή όχι μόνον γνωρίζει το πέμπτο ευαγγέλιο αλλά είναι αυτός ούτος ο συντάκτης του!!!

Και για να αφήσουμε κατά μέρος τα αστεία, επειδή αυτά τα θέματα δεν προσφέρονται για αστεία.

ΑΓΙΕ ΖΑΚΥΝΘΟΥ: ΝΑ ΑΝΑΙΡΕΣΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΣΑΤΕ
_____________

Σεβασμιότατε Ζακύνθου! Δεν νομίζετε ότι, αντί να ψέγετε κληρικούς, που έχουν από τέσσερα μέχρι δέκα παιδιά ο καθένας, τα οποία ανέθρεψαν εν παιδεία και νουθεσία Κυρίου και οι οποίοι ζουν με αξιοζήλευτη υποδειγματική ευαγγελική ζωή, ότι είναι καιρός να προβείτε σε αναίρεση των κακοδοξιών που κηρύξατε στο πορνοπεριοδικό Penthouse;

Αν δεν κάνω λάθος είστε 75 χρόνων. Δεν είναι καιρός να ετοιμάζεστε για το μεγάλο ταξίδι αρχίζοντας από την αναίρεση της κακοδοξίας που κηρύξατε - και ουδέποτε αναιρέσατε - ότι οι προγαμιαίες σχέσεις είναι ευλογημένες από την Εκκλησία;

Και αφήστε το Θεό να κρίνει - όπως θα κρίνει και μένα και εσάς και όλο τον κόσμο - αν ο π. Σαράντης, ο π. Ιωάννης Φωτόπουλος και οι άλλοι κληρικοί που πρωτοστατούν στην αντίσταση κατά του ηλεκτρονικού φακελλώματος είναι ή λένε ότι είναι πιστοί.

Ο ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΚΑΙ Ο "ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΟΣ"
_________________

Γνωρίζω πολλούς σοβαρούς και παραδοσιακούς κληρικούς και λαικούς που διαφωνούν με την ερμηνεία της Αποκάλυψης που κάνει ο π. Σαράντης και οι περί αυτόν πατέρες και αδελφοί.

Γνωρίζω επίσης πολλούς κληρικούς και λαικούς οι οποίοι τους θεωρούν υπερβολικούς και “στενοκέφαλους” σε ορισμένα θέματα!

Εκτός όμως από σας και τον σατανικό και σοβαρά παρανοικό κληρικό της Πτολεμαίδος Αρχιμανδρίτη Μελέτιο Βαδραχάνη που δεν φοβάται όχι απλά τον Αντίχριστο, αλλά - κατά τη λαική έκφραση- “ούτε Θεό, ούτε Χριστό, ούτε Παναγία”, ουδείς άλλος διαμφισβητεί την πίστη τους στο Χριστό και την ανιδιοτελή αγάπη τους στην Εκκλησία!

Για να είμαι δίκαιος μαζί σας, Σεβασμιότατε, η δική σας κριτική παρόλον ότι άδικη και αυθαίρετη και άπρεπη δεν είναι χυδαία.

Ο ΛΙΒΕΛΛΟΓΡΑΦΟΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΟΣ
____________

Του ετέρου όμως “Καππαδόκη”, του αχαρακτήριστου κληρικού της Πτολεμαίδος, του Αρχιμανδρίτη Μελέτιου Βαδραχάνη, του βωμολόχου, του σκανδαλοποιού και του συστηματικού συκοφάντη είναι απόσταγμα αβυσσαλέου μίσους, εμπάθειας, κακοήθειας και ασίγαστου φθόνου και οπωσδήποτε σοβαρής παράνοιας. Πολύ σοβαρής παράνοιας.

Είμαι εξήντα χρόνων και ομολογώ - χωρίς καμιά υπερβολή - ότι είναι ο χειρότερος άνθρωπος που γνώρισα στη ζωή μου!. Κι αν είχα την παραμικρή αμφιβολία για το θέμα - που δεν είχα - το σημερινό του λιβελλογράφημα εναντίον του π. Ιωάννη Φωτόπουλου μου την εξανέμισε και αυτήν.

Ελπίζω ότι ο π. Ιωάννης Φωτόπουλος θα προσφύγει στη δικαιοσύνη για να ξεκαθαρίσει το έλος από τα κοάσματα του βατράχου. Αν όχι θα διαπράξει σοβαρότατο λάθος.

ΚΡΕΜΑΣΕ ΤΟ ΠΕΤΡΑΧΗΛΙ
_____________

Δεν κατανοώ, όπως έγραψα στον αχαρακτήριστο αυτό κληρικό, σε προσωπική επιστολή που του απέστειλα αλλά και σε ανοιχτές επιστολές που έχω δημοσιεύσει, γιατί θεωρεί τόσον βέβαιο ότι δεν υπάρχει Θεός και συμπεριφέρεται με αυτό τον κυριολεκτικά αθεόφοβο τρόπο.

Λες και υπάρχει αμαρτία που δεν μπορεί να ξεπλύνει ο Σταυρός του Χριστού μας. Λές και δεν υπάρχει Ημέρα της Κρίσεως, κατά την οποία θα δώσουμε όλοι λόγο για τα εν λόγω ή έργω ή διανοία αμαρτήματα που διαπράξαμε.

Κρέμασε το πετραχήλι, παππούλη, και κύταξε την ψυχή σου. Υπέρ ημών των αμαρτωλών Χριστός ο μόνος αληθινός Θεός απέθανεν. Ο Χριστός νίκησε στο Σταυρό τον παγκόσμιο νόμο της αμαρτίας. Μπορεί η δική μας αμαρτωλότητα να νικήσει την ευσπλαχνία Του;

ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ
_________

Αλλά εδώ που φτάσαμε είναι καιρός να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους! Δεν φταίει μόνον αυτός ο αχαρακτήριστος κληρικός! Φταίνε και όσοι τον βοηθούν, τον καλύπτουν και τον προωθούν και κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν με τι σόι παλιάνθρωπο έχουν να κάνουν. Θα δώσουν λόγο στο Θεό γι’ αυτό! Να το γνωρίζουν! "Οποιοι κι αν είναι", όπως λέγει η Ομολογία Πίστεως για τον Οικουμενισμό, "και όσον υψηλά και αν ίστανται".

Ερωτούμε: Ποιος είναι αυτός που, υπό την κάλυψη της ανωνυμίας χαρακτηρίζει - μεταξύ άλλων - τον Οικουμενικό Πατριάρχη “Τουρκόσπορο”!!!; Και για να δείξει το ήθος του και το βαθμό της μετάνοιάς του, μετά που εξέφρασα την αποτροπιασμό μου για την αήθεια, τώρα τον χαρακτηρίζει “Τουρκοεβραιόσπορο”!!!; Είδατε ήθος και αγωγή;! Να τον χαίρεται η μανούλα του! Μπράβο πάτερ μου! Μπράβο!!! Από ιεροπρέπεια και ήθος δεν έχετε το ταίρι σας!!!

Οπως έγραψα πολλές φορές, αν ζούσε ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης και γνώριζε το 1/10 από όσα λέγει και κάνει θα τον πετούσε κλωτσηδόν έξω από την Αδελφότητα και θα τον οδηγούσε για καθαίρεση αμέσως.

Αλλά τώρα; Τώρα ασχημονεί ασύδοτος! Γιατί να μην ασχημονεί; Αφού αυτοί που έχουν την ευθύνη να τον χαλιναγωγήσουν αρνούνται να αναλάβουν τις ευθύνες τους ή και τον προωθούν σε επιτελικές θέσεις του πνευματικού αγώνα;

ΟΛΟΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΤΟΥ Π. ΣΑΡΑΝΤΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΛΗΡΚΩΝ
______________

Σεβασμιότατε Ζακύνθου! Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ που να μη βγάζει το καπέλλο στον π. Σαράντη και στους άλλους κληρικούς που τον περιβάλλουν.

Δεν θέλετε να συμφωνήσετε με την ερμηνεία της Αποκαλύψεως που κάνουν; Μη συμφωνήσετε! Δεν δέχεσθε τις θεωρίες που διατυπώνουν για το 666 και το “μπάρκοουντ”; Μην τις δεχτείτε! Αλλά μη μας λέτε ότι αυτοί οι άνθρωποι λένε ότι είναι χριστιανοί, ενώ δεν είναι. Είναι και παραείναι Σεβασμιότατε, και μακάρι να είχαμε την πίστη τους και την αγάπη τους για τον Χριστό και την Εκκλησία!

ΟΣΟΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΤΟΥ Π. ΣΑΡΑΝΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΛΩΜΑ
________________

Και κάτι τελευταίο που το έγραψα πολλές φορές αλλά δεν πειράζει σε τίποτα να το επαναλάβω.

Υπάρχουν άνθρωποι με φόβο Θεού, θεολογική επάρκεια, και ανιδιοτελή αγάπη προς την Εκκλησία όπως λ.χ. ο π. Θεόδωρος Ζήσης, ο π. Γεώργιος Μεταλληνός κτλ. οι οποίοι, για τους δικούς του λόγους ο καθένας, δεν υιοθετούν την ερμηνευτική του π. Σαράντη για την Αποκάλυψη και το ηλεκτρονικό φακέλλωμα. Μέχρις εδώ ουδέν το μεμπτόν. Ρωτώ μόνον.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΛΩΜΑ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
____________

Δεν ανησυχούν για το ηλεκτρονικό φακέλλωμα που θα είναι άριστο όπλο στα χέρια των οργάνων της παγκοσμιοποίησης;

Αντιλαμβάνομαι ότι ο π. Βασίλειος Βολουδάκης λ.χ. θεωρεί ότι είναι λανθασμένη η θεωρία του π. Σαράντη για το 666 και το μπάρκοουντ. Και ότι δεν δέχεται την ερμηνευτική της Αποκαλύψεως των αντιρρησιών συνείδησης αλλά και ότι ιεραρχεί τον κίνδυνο για την παγκοσμιοποίηση με διαφορετικά κριτήρια. Ολα αυτά σεβαστά.

Αλλά γιατί άραγε δεν μπορεί να πει τα εξής. Παρόλον ότι θεωρώ λανθασμένη την ερμηνευτική του π. Σαράντη για το 666 και τη σχέση του με το ηλεκτρονικό φακέλλωμα και παρόλον ότι ιεραρχώ τον κίνδυνο για την παγκομιοποίηση με διαφορετικά κριτήρια εντούτοις συντάσσομαι μαζί του. Γιατί; Επειδή δεν εμπιστεύομαι τους άθεους που μας κυβερνούν οι οποίοι διακηρύσσουν από των δωμάτων ότι ζητούν επιβολή παγκόσμιας διακυβέρνησης. Γι’ αυτό το λόγο διαφωνώ με το ηλεκτρονικό φακέλλωμα που καταρρακώνει την αξιοπρέπεια και την ελευθερία του ανθρώπου.

Αντί να στέκουν θεατές ή ακόμη χειρότερα να γίνονται επικριτές του αγώνα των "αντιρρησιών συνείδησης" δεν θα ήταν πολύ πιο εποικοδομητικό αν υποστήριζαν τους αγώνες τους και κατέθεταν παράλληλα τις όποιες διαφωνίες τυχόν έχουν για την ερμηνευτική ορισμένων πτυχών του θέματος;

ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΛΩΜΑ ΣΥΝΙΣΤΑ ΘΑΝΑΣΙΜΟ ΚΙΝΔΥΝΟ
______________

Πώς είναι δυνατόν να τους βγάλουμε τρελλούς ότι δεν υπάρχει σοβαρότατος κίνδυνος από το ηλεκτρονικό φακέλλωμα όταν οι μυστικές υπηρεσίες ασφάλειας των πιο ανεπτυγμένων ηλεκτρονικά χωρών του κόσμου δηλώνουν δημόσια ότι αδυνατούν να διασφαλίσουν τα πιο ευαίσθητα δεδομένα της ασφάλειας και της άμυνας της πατρίδας τους;

Αυτό που αδυνατεί να πετύχει το Αμερικανικό Πεντάγωνο και τα διεθνή χρηματιστήρια, που παίζεται η τύχη δισεκατομμυρίων δολλαρίων, θα το πετύχει ο ΓΑΠ και ο Ραγκούσης;

Μα είμαστε σοβαροί;

Παραθέτουμε στη συνέχεια το σχόλιο του “Ορθόδοξου Παρατηρητηρίου” που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του δικού μας σχολίου.

*****

ΜΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
=====

Διαβάσαμε στην ιστοσελίδα του εκκλησιαστικού πρακτορείου ειδήσεων http://www.romfea.gr ότι ο Ζακύνθου Χρυσόστομος δήλωσε:

«Προχθές στην εορτή του Αγίου Φωτίου είχαμε μια εκδήλωση της Συνόδου, υπήρξε μια εισήγηση ενός καθηγητή της Θεσσαλονίκης με θέμα: «Το καλό και το κακό κατά τον Άγιο Φώτιο», τότε ζήτησα τον λόγο και είπα: Αυτή την ώρα στο Σύνταγμα πηγαίνουν κάποιοι για το ζήτημα της Κάρτας του Πολίτη». «Μετά από όσα μας είπε ο Καθηγητής ζητώ και προτρέπω να πάμε στο Σύνταγμα, να τα επαναλάβουμε εκεί για να πούμε σ΄ αυτούς που λένε ότι είναι πιστοί, ότι όποιος έχει τον Χριστό μέσα του δεν φοβάται τον Αντίχριστο».

ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΣΤΟΙ - ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ.

Του απαντούμε λοιπόν ότι οι δεκάδες χιλιάδες ΠΙΣΤΩΝ που συγκεντρώθηκαν στο Σύνταγμα και οι 50.000 που έχουν μεχρι στιγμής υπογράψει εναντίον της καρτας του πολίτη ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ούτε και κανέναν άλλον απο την παρέα του.

Αν η δειλία και ο φόβος του αντιχρίστου κυριαρχούσαν μέσα τους θα κάθονταν σπίτι τους να παρακολουθήσουν στην τηλεόραση το "αρχονταρίκι" περιμένοντας ήρεμα και ωραία πότε θα αποφασίσει να τους σφάξει ο αγάς.

Αυτό που αρνείστε να καταλάβετε είναι ότι υπερασπιζόμαστε την Ορθόδοξη συνείδηση και ελευθερία μας.

Δεν φοβόμαστε λοιπόν τον αντίχριστο γιατί έχουμε μέσα μας τον Χριστό που είναι και η Κεφαλή της Αγίας μας Εκκλησίας της οποίας είμαστε μέλη.

Αν έχουμε φοβίες ή ανασφάλειες τις εναποθέτουμε ο καθε ένας προσωπικά σε Εκείνον είτε προσευχόμενοι είτε εξομολογούμενοι και θεραπευπόμαστε απο αυτές κοινωνώντας το Άχραντο Σώμα Του και το Τίμιο Αίμα Του.

Διαδηλώσαμε λοιπόν ότι δεν θα Τον προδώσουμε πετώντας στα σκουπίδια τα δώρα Του και τον Τίμιο Σταυρό πάνω στον οποίο μαρτύρησε υπερ ημών και με Τον οποίο σφραγιστήκαμε στο Άγιο Βάπτισμα.

Το μόνο που φοβόμαστε είναι να μην αποκοιμηθούμε με τα "εκ δεξιών" νανουρίσματα και χάσουμε την ψυχή μας κοιμώμενοι τον ύπνο του δήθεν δικαίου.

Άλλο λοιπόν ο ευσεβής φόβος Θεού και άλλο ο φόβος του αντιχρίστου.


ΠΗΓΗ:

Ορθόδοξο Παρατηρητήριο

2 comments:

  1. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΩ ΠΟΤΕ ΕΞΥΜΝΗΣΑ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΝ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ Η ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΟΥ -ΜΕ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ- ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΓΚΩΜΙΟ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ.
    ΑΝ ΖΟΥΣΕ Ο Π. ΜΑΡΚΟΣ ΘΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕ ΤΟ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΕΦΡΑΣΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ Ο.Τ.
    ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΑΨΟΓΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΑ ΕΝΟΡΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ. ΟΥΔΕΝ ΠΛΕΟΝ ΤΟΥΤΟΥ.
    π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ε. ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ

    ReplyDelete
  2. Η θέση σας είναι σαφέστατη και ουδείς πλην υμών είναι σε θέση να την εκφράσει πιο αυθεντικά.

    Είναι φανερόν ότι οι αγαθές σχέσεις της ενορίας σας με το μακαριστό Αρχιεπίσκοπο και οι σχετικές μεταξύ σας επιστολές καθώς και η υποστήριξή σας για την Αυτοκεφαλία μου δημιούργησαν την εντύπωση ότι ανήκετε στους θαυμαστές του αείμνηστου Χριστόδουλου.

    Αφού όμως εσείς περί του αντιθέτου μαρτυρείτε η διαβεβαίωσή σας μου είναι ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΗ. Δεν θα προσέθετε περισσότερη βαρύτητα σε αυτήν ακόμη και η μαρτυρία του π. Μάρκου καθότι σας θεωρώ απολύτως έντιμο κληρικό που λέγει την αλήθεια.

    ReplyDelete