Sunday, June 20, 2010

Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΥΘΗΡΩΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ, Ο ΜΑΡΤΥΡΙΚΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΑΙΡΕΤΕΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΑΒΒΑΤΟΣ




Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΥΘΗΡΩΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ,
Ο ΜΑΡΤΥΡΙΚΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ
ΚΑΙ Ο ΚΑΘΑΙΡΕΤΕΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΑΒΒΑΤΟΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
============

Θερμές οι προσευχές μας προς τον Κύριο να φωτίζει τον Αγιο Κυθήρων στον ομολογιακό του αγώνα.

Και τον Οικουμενισμό ελέγχει και για την κανονική τάξη μεριμνά.

Την ευχή σου να έχουμε Δέσποτα!

Μακάρι όλοι οι επίσκοποι να είχαν την παρρησία του Αγίου Κυθήρων και του Αγίου Πειραιώς και να έπαιρναν θέση για όλα τα θέματα που απασχολούν την Εκκλησία.

Οσο για την απάντηση του Μεσσηνίας ήταν αυτή ακριβώς που όλοι ανέμεναν από την πένα του.

Αθεολόγητη, προπετής, κουτσομπολίστικη, γεμάτη ψεύδη, εμπαθής, κακοήθης, μικροπρεπής, ανάξια όχι μόνον επισκόπου αλλά κάθε ανθρώπου που σέβεται στοιχειωδώς τον εαυτό του.


ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΗ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
______________

Αλγεινεστάτη εντύπωση κάνει η απαξιωτική αναφορά του Μεσσηνίας, για τον ομολογητή Μητροπολίτη Κυθήρων, που δεν έκανε τίποτα περισσότερο από το χρέος του προς το Χριστό και την Εκκλησία. Εξέφρασε αυτά που του υπαγόρευε η επισκοπική του συνείδηση με κόσμιο τρόπο και χριστιανικό ήθος.

Εξίσου αλγεινή εντύπωση προκαλεί και η προπέτεια του αλλοτριοεπίσκοπου της Μεσσηνίας με την οποία μιλά για τον πολιό και μαρτυρικό Μητροπολίτη Αττικής κ. Νικόδημο, ο οποίος για 36 χρόνια πίνει το ποτήρι του διωγμού και των θλίψεων την ώρα που οι κάθε Σαββάτοι διατηρούν όχι μόνον το θρόνο τους αλλά και εκπροσωπούν την Εκκλησία της Ελλάδος στο διάλογο με τους Παπικούς.

Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
________________

Να το πούμε απλά και σύντομα.

Η ορθόδοξη συνείδηση δεν θα ησυχάσει πριν το όνομα του Μεσσηνίας Χρυσόστομου Σαββάτου προστεθεί στα αναθέματα του Συνοδικού της Ορθοδοξίας.

Ας όψεται ο Χριστόδουλος που κάρφωσε αυτό το φαρμακερό στιλέτο στο στήθος της Εκκλησίας της Ελλάδας πριν πάει να συναντήσει τον Κριτή του. Ως να μην έφταναν οι υπόλοιπες ανομίες του έπρεπε να μας κληροδοτήσει και τον κ. Σαββάτο να πάρει η ευχή!


ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ;
________________________

Αλλά και ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος γιατί τον ανέχεται; Γιατί τον καλύπτει; Γιατί παίζει μαζί του παιγνίδια για να εμπεδώσει την παρανομία;

Γιατί έσπευσε να εκφράσει την υποστήριξή του προς τον αλλοτριοεπίσκοπο κ. Σαββάτο όταν χολωμένος εξεδήλωσε προθυμία να παραιτηθεί από εκπρόσωπος της Εκκλησίας της Ελλάδος επειδή η ιεραρχία ήθελε να του δώσει κατευθυντήριες γραμμές στο διάλογο με τους Παπικούς;

Γιατί παρέσυρε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος την Ιεραρχία να κρατήσει τον Μεσσηνίας κ. Σαββάτο στο νευραλγικό αυτό πόστο; Για να του ανταποδώσει την ευεργεσία που του έκανε στις Αρχιεπισκοπικές εκλογές ή μήπως για επιβεβαιώσει τις φήμες που παρουσιάζουν τον Αρχιεπίσκοπο εφαλτήριο των Οικουμενιστικών σχεδίων του Φαναρίου στην Εκκλησία της Ελλάδος;

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΞΕΔΙΩΧΘΗ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΚΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ;
_______________

Τι δουλειά έχει ο κ. Σαββάτος να εκπροσωπεί την πίστη μας σε οποιοδήποτε διάλογο αφού πιστεύει ότι η Εκκλησία είναι διηρημένη; Η Ορθοδοξία δεν ταυτίζεται με την Una Sancta. Aνήκει, είπε το βλάσφημο στόμα του, στη Μία Εκκλησία. Λες και η Μία Εκκλησία και η Ορθοδοξία δεν ταυτίζονται!!! Και τι κάνουμε τότε όταν ομολογούμε πίστη στη Μία Εκκλησία στο Σύμβολο της πίστεως; Κοροιδεύουμε το Θεό;

Γιατί δεν άρπαξε από τα μαλλιά την ευκαιρία ο Μακαριότατος και να τον εκδιώξει κλωτσηδόν από την εκπροσώπηση της Εκκλησίας της Ελλάδος στο διάλογο με τους Παπικούς μετά την ασεβέστατη και κακόδοξη αυτή ομολογία στη Σύνοδο της Ιεραρχίας;

ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ Η ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ
_________________


Και αργότερα γιατί σκηνοθέτησε τη "διένεξη" με το Πατριαρχείο με τη βοήθεια του Μεσσηνίας προσποιούμενος ότι χάλασαν οι σχέσεις τους για να επιβάλουν την ανομία στη Μητρόπολη Αττικής;

Και πόσο πολύ, άραγε, χάλασαν οι σχέσεις τους όταν λίγες μέρες μετά που διέρρευσαν τις πληροφορίες στον τύπο για δήθεν διατάραξη των σχέσεων τους ο Μεσσηνίας ήταν προσκεκλημένος σε τσιμπούσι στα Οινόφυτα με το Μακαριότατο;

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙ;
________________

Ποια λογική υπάρχει ένας επίσκοπος που κάνει δημόσια ομολογία κακοδοξίας στη Σύνοδο της Ιεραρχίας να μην παραπέμπεται αμέσως σε συνοδικό δικαστήριο για να καθαιρεθεί;

Αναμένουμε να δούμε ποια στάση θα τηρήσουν οι υπόλοιποι Ιεράρχες μας.

Αλλά και οι υπόλοιποι ας βοηθήσουμε τη Σύνοδο να πάρει τις ορθές αποφάσεις καταθέτοντας μαζικές μηνύσεις για να εκδηλώσουμε την παλλαική απαίτηση άμεσης καθαίρεσης του αλλοτριοεπίσκοπου της Μεσσηνίας.

Κανείς πια δεν μπορεί να ανέχεται το βδέλυγμα της ερημώσεως να ίσταται εν τόπω Αγίω.

3 comments:

  1. Moυ άρεσε "ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος(κρίμας το όνομα)να προστεθεί στα αναθέματα του Συνοδικού της Ορθοδοξίας",να προστεθεί αλλά πως αφού με την΄παράνομη "άρση των αναθεμάτων"ευνουχίστηκε και απαγορεύτηκε αυτός ο Όρος απο τους σημερινούς αγαπουλίνους θολολόγους;Μάς κάνανε να φοβόμαστε και να νιώθουμε τύψεις εάν πούμε ανάθεμα στους αιρετικούς,νομίζω η Κυριακή της Ορθοδοξίας έπρεπε να ήταν κάθε Κυριακή,και να βροντοφωνάζουμε Ανάθεμα στον Νεστόριο,ΑΝΆΘΕΜΑ ο λαός,Ανάθεμα στον Ευτηχύ Ανάθεμα,και να λέμε και για τους τελευταίους του αιώνα μας,άν γίνω κάποτε Συνοδικός(πράγμα που αποκλείετε)θα το έθετα θέμα!

    ReplyDelete
  2. Αγαπητέ μου, γράφεις:
    "...Μακάρι όλοι οι επίσκοποι να είχαν την παρρησία του Αγίου Κυθήρων και του Αγίου Πειραιώς και να έπαιρναν θέση για όλα τα θέματα που απασχολούν την Εκκλησία...."

    Ωστε αυτά είναι τα θέματα που απασχολούν την Εκκλησία! Ουάου! Ευτυχώς! Γιατί εγώ νόμιζα ότι χαλάγαν τον καιρό τους με διακονίες... Τους είχα παρεξηγήσει τους αγίους πατέρες...

    ReplyDelete
  3. Η Διακονία της θεολογίας είναι η πιο σημαντική διακονία ενός επισκόπου. Η διακονία των τραπεζών αφέθηκε στους διακόνους ήδη από την Αποστολικη εποχή.

    ReplyDelete