Monday, May 17, 2010

ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΧΟΛΙΩΝ ΑΠΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΑΔΙΚΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ




ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΧΟΛΙΩΝ ΑΠΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΑΔΙΚΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΚΑΙ ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

==============


Ξεπερνούν τα εκατό τα σχόλια που γράφτηκαν τις τελευταίες μέρες από ανώνυμους και επώνυμους σχολιαστές σε πολλά θρησκευτικά ιστολόγια που δείχνουν ότι οι συντάκτες τους διαφωνούν κάθετα με την παράνομη απόφαση που πήρε η Ιεραρχία να αδικήσει, για μια ακόμη φορά, τον κανονικό Μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημο.


Από την πληθώρα των σχολίων κάναμε επιλογή ελάχιστων που δείχνουν τη διάσταση που υπάρχει μεταξύ των αποφάσεων της Ιεραρχίας και του πληρώματος της Εκκλησίας.


Η θλίψη και η απογοήτευση επειδή επισφραγίστηκε η αδικία σε βάρος του Σεβασμιότατου Αττικής αντανακλά στα σχόλια που ακολουθούν και είναι αδιάψευστοι μάρτυρες της συνείδησης των πιστών για όσα απαράδεκτα και αντιχριστιανικά έχουν συντελεστεί.


Δράττομαι της ευκαιρίας να σημειώσω ότι είναι άδικο να αναζητούμε ενόχους ΜΟΝΟ στην Ιεραρχία, στις οργανώσεις, στον Αρχιεπίσκοπο, σε συγκεκριμένους Μητροπολίτες κτλ.


Η αλήθεια είναι ότι φταίμε όλοι επειδή για 36 χρόνια ανεχθήκαμε τη μεγάλη αυτή αδικία να συνεχίζεται.


Υπάρχουν λίγοι που έπραξαν το καθήκον τους στο ακέραιο.


Υπάρχουν πολλοί που γνώριζαν και αποδοκίμαζαν την αδικία αλλά έκαναν ελάχιστα για να την ανατρέψουν.


Υπάρχουμε όμως ακόμη πιο πολλοί που κάναμε ελάχιστα ή τίποτα.


Και υπάρχουν ορισμένοι (δυστυχώς υπάρχουν και αυτοί!) που χαιρεκακούν με την αθλιότητα που ολοκληρώθηκε με την εκλογή δύο νέων μοιχεπιβατών.


Ελπίζουμε στη συγγνώμη του Σεβασμιότατου!


Ας μας κρίνει όλους ο Αγιος Θεός!


Παραθέτω στη συνέχεια αντιπροσωπευτικό δείγμα σχολίων που δημοσιεύθηκαν τις τελευταίες μέρες στα θρησκευτικά ιστολόγια.


*****



ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ “ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ”

______________


Παναγιώτης Τελεβάντος είπε:


Το ποτήρι της πικρίας του Σεβασμιότατου είναι το ίδιο πικρό σε όσους σέβονται την κανονική τάξη της Εκκλησίας και αγαπούν το Χριστό και την Εκκλησία Του.


Και ο μεν Σεβασμιότατος Αττικής εις ουδέν έπταισεν. Αξια όμως "ων έπραξαν" θα απολαύσουν εν Ημέρα Κρίσεως όλοι οι σταυρωτές Του.


Είναι μεγάλη ντροπή αυτό που έγινε και αντανακλά σε όλους μας.


******

Ανώνυμος είπε:


Αυτός ο Δικαιάκος μου φαίνεται ότι θα προκαλέσει φοβερά προβλήματα στη μητρόπολη στην οποία τον φύτεψε το ελεεινό διευθυντήριο που λυμαίνεται τη διοίκηση της Εκκλησίας! Ήδη ξεκίνησε την επισκοπική του καρριέρα τόσο αναίσχυντα και ξετσίπωτα! Φοβάμαι ότι θα μεταφέρει τη νοοτροπία της Μυκόνου στη μητρόπολη Αττικής! Φρονώ ότι θα έχουμε νέα Ιακωβικά!Μακάρι να διαψευσθώ!



*****

Ανώνυμος είπε:


Ειλικρινά έχω την απορία με τι μούτρα θα πάει ο Χατζηνικολάου να επιδώσει την επαίσχυντη απόφαση στο Νικόδημο! Για τον μητροπολίτη Πεντχάουζ και για τον διπρόσωπο Φθιώτιδος δεν αξίζει να μιλήσει κανείς! Αλλά για τον Χατζηνικολάου που μέχρι τώρα απήλαυε κάποιου κύρους τι να πει κανείς!



*****

Ανώνυμος είπε:


Πόσο μας λείπεις άγιε πρώην Φλωρίνης! Πόσο στερείται η Ελλαδική Εκκλησία της δυναμικής παρουσίας σου! Θα άφηνες εσύ να σταυρωθεί εκ νέου ο Νικόδημος και να καταπατηθεί η κανονική τάξη για μία ακόμη φορά; Άσφαλώς όχι! Κάποιοι άλλοι όμως δήθεν καλοί δεσποτάδες με τη συμμετοχή τους στην αντικανονική εκλογή μητροπολιτών έβαλαν ταφόπετρα στην κανονική τάξη και βέβαια στην πλαστή τους όπως αποδείχθηκε καλή φήμη!


=============

==============

==================



ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ “ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ”

____________



Ανωνύμος είπε:


Εξ αφορμής της μνημειώδους ομιλίας του πατρός Αυγουστίνου που παραθέσατε στο μπλογκ σας και που αναφέρεται στην ενότητα και τη διαίρεση έκανα τη σκέψη· Πόσο επίκαιρη είναι σήμερα η εν λόγω ομιλία εν όψει των αυριανών αρχιερατικών εκλογών για την πλήρωση της μητροπόλεως Αττικής! Ενώ ζει ο κανονικός μητροπολίτης Νκόδημος η ιεραρχία προβαίνει στην πλήρωση μη κανονικώς χηρευούσης μητροπόλεως δίνοντας μ’ αυτόν τον τρόπο τη χαριστική βολή στην ενότητα της Ελλαδικής Εκκλησίας!

Ο άγιος Αττικής εξεβλήθη του θρόνου του το 1974 άνευ δίκης και απολογίας, επειδή δεν ήταν αρεστός στο τότε εκκλησιαστικό καθεστώς, δικαιώθηκε με 30 αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας κι όμως δεν τον αποκαθιστούν λόγω πείσματος και εμπαθείας!

Ο π. Αυγουστίνος υπήρξε ο μπροστάρης στον αγώνα για την αποκατάστασή του! Ευχόμαστε έστω και την υστάτη στιγμή να πρυτανεύσει η αγάπη για την κανονική τάξη και να αποκατασταθεί ο μητροπολίτης Νικόδημος στη μητρόπολή του προς δόξαν Θεού και καταισχύνη των δαιμόνων!


*****

Λυκούργος Νάνης είπε:


Ο μισόκαλος Διάβολος χαίρει και αγάλλεται με την ωμή καταπάτηση της κανονικής τάξης κατά τις χθεσινές σκηνοθετημένες εκλογές μητροπολιτών! Βλέπετε,η προτίμηση του Αγίου Πνεύματος, που χωρίς φόβο Θεού επικαλούνται οι αρχιερείς μας όταν εκλέγεται κάποιος κληρικός μητροπολίτης, διέρρευσε στις εφημερίδες μέρες πριν τις εκλογές! Ο κανονικός μητροπολίτης Αττικής Νικόδημος,ο πολύγλωσσος και πολυγραφότατος, ο ασκητικός, ηθικός, αφιλοχρήματος που εξ αιτίας της αντίθεσής του στο αυτόματο διαζύγιο που προωθούσαν οι τότε κυβερνώντες και στη Μασσωνία κηρύχθηκε έκπτωτος τον Ιούνιο του 1974 σταυρώθηκε από τους συνεπισκόπους του για μία ακόμη φορά! Και σκέπτομαι και μελαγχολώ! Αν παρίστατο ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης στη συνέλευση της Ιεραρχίας ή θα αποχωρούσε ή θα υπέβαλλε ένσταση όπως έκανε τον Οκτώβριο του 1989 επικειμένης τότε της εκλογής μητροπολίτου Λαρίσης ζώντος του αγίου με περικεφαλαία μητροπολίτου Θεολόγου μαζί με τον αείμνηστο Σιδηροκάστρου Ιωάννη! Αλλά πλην του Κυθήρων και του Πειραιώς οι υπόλοιποι τήρησαν την αγία σιωπή γενόμενοι αίτιοι πρωτοφανούς σκανδάλου!

Ο λαός του Θεού κλαίει και οδυνάται με τις χθεσινές εξελίξεις και παρακαλεί το Δομήτορα της αγίας μας Εκκλησίας να αναδείξει επί την λυχνίαν θαρραλέους αρχιερείς και ασυμβίβαστους για να μη γίνεται η Ελλαδική Εκκλησία περίγελως και αντικείμενο καγχασμού όπως συμβαίνει στις ημέρες μας!


=========

============

===============



ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ “ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΔΟΣ”

______________


Αριμαθαίος είπε:


Την παραίτησή του ο Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημος δεν πρέπει ποτέ να την δώσει. Δεν είναι θέμα του αγώνα του - των 36 ετών η έδρα της Μητροπόλεως - αλλά το ζήτημα της παράνομης απομακρύνσεως τους από την Μητρόπολή για την οποία η Ιερά Σύνοδος τον είχε εκλέξει. Ο Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημος δεν αγωνίζεται για την θέση αυτή αλλά για την δικαιοσύνη. Δυστυχώς οι Ιεράρχες αποφασίζουν πάντα με το προσωπικό τους συμφέρον. Όπως και προ ημερών ο Μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ έγραψε: «Ἡ σπουδή πληρώσεως τῶν νεοσυσταθεισῶν Ἱ. Μητροπόλεων Κηφισίας καί Ἰλίου, ἐνῷ δέν εὑρίσκονται ἐν κανονικῇ χηρείᾳ καί ἐνῷ ὁ Κανονικός Μητροπολίτης Ἀττικῆς Νικόδημος, οὐδέποτε δικασθείς ἤ καταδικασθείς ὑπό Ἐκκλησιαστικῶν Δικαστηρίων (τοὐναντίον δέ ἀθωωθείς πολλάκις ὑπό τοῦ Σ.τ.Ε., θεωρήσαντος ὡς μηδέποτε ἐπιβληθεῖσαν τήν ποινήν τῆς ἐκπτώσεως ἐκ τοῦ Μητροπολιτικοῦ Θρόνου Ἀττικῆς καί Μεγαρίδος) καί οὐδέποτε ὑποβαλών παραίτησιν ἐκ τῆς θεόθεν λαχούσης αὐτῷ Ἐπισκοπῆς ἐκλήθη, τό ὀλιγώτερον, ἐνώπιον τῆς Δ.Ι.Σ. ἤ τῆς Ι.Σ.Ι. δι' ἀκρόασιν καί τήν διευθέτησιν τῆς κανονικῆς ταύτης ἐκκρεμότητος, δέν ἀναπαύει τό ἐκκλησιαστικόν πλήρωμα, οὐδέ τήν ταπεινότητά μου. Ἀντί ταύτης τῆς Κανονικῆς ρυθμίσεως πληροῦνται τά ἐναπομείναντα δύο τμήματα τῆς ἀρχικῆς Ἱ. Μητροπόλεως, ἀγνοουμένου τοῦ Κανονικοῦ Μητροπολίτου καί ὄχι μέ πρόσωπα, τά ὁποῖα θά διέθετον, ὁμολογουμένως, τήν καλήν μαρτυρίαν παρά τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ Χριστεπωνύμου πληρώματος καί δέν ἔχουν ἀπησχολήσει δυσμενῶς τά μέσα μαζικῆς ἐνημερώσεως, καί «κατόπιν ἑορτῆς» συζητεῖται τό θέμα τῆς ἄρσεως τοῦ μή κανονικῶς καί συννόμως ἐπιβληθέντος «ἐπιτιμίου ἀκοινωνησίας» εἰς τόν Κανονικόν Μητροπολίτην Ἀττικῆς Νικόδημον. Πρός τί; Διά νά γίνῃ μία πολυαρχιερατική ἐπίσημη κηδεία, ὅταν ἐπιστῇ ἡ ὥρα τῆς πρός Κύριον ἐκδημίας του; Μά, οὐδέποτε ἐζήτησε ἤ ἐπεδίωξε ἐπισημότητες ὁ σεπτός Ἱεράρχης. Ἀποκατάστασιν τῆς διασαλευθείσης κανονικῆς τάξεως ζητεῖ καί τοῦτο διά νά τερματισθῇ πᾶν παρόμοιον κακόν προηγούμενον.»

Ο Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημος αυτό ζητά επί 36 έτη την: Ἀποκατάστασιν τῆς διασαλευθείσης κανονικῆς τάξεως. Ποτέ δε πίστευα ότι υπήρχε δυνατότης αποκαταστάσεως. Γνωρίζω ότι οι πλειονότητα των επισκόπων της Ελλαδικής Εκκλησίας «φίλησαν κατουρημένες ποδιές» του Σεραφείμ, Χριστοδούλου και Ιερωνύμου Β΄ για να γίνουν Μητροπολίτες. Έτσι θα παραμένουν πιστά στρατιωτάκια της υπακοής στο σύστημα αναπαραγωγής χειραγωγούμενων Μητροπολιτών. Δεν υπάρχει χώρος για Επισκόπους που ξεχωρίζουν από τον συρφετό της υποτέλειας και της μετριότητας.

Έτσι πλέον ο ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ Γκατζιρούλης θα αναμένει την δικαίωση του αγώνα του υπό του Τριαδικού Θεού.



*****


Παναγιώτης Τελεβάντος είπε:


Είπατε ότι αν ευλογήσει την παρανομία ο Κανονικός Μητροπολίτης Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημος θα τύχει αποδοχής κ. Ανδριόπουλε;

Δηλαδή τι είδους αποδοχής;

Αυτής που δέχεται κάποιος που εξεβλήθη από το σπίτι του από άρπαγες και ληστές οι οποίοι θα τον δέχονται από καιρό εις καιρό ως άστεγο στο σπίτι του σαν φιλοξενούμενο;

Και ποιος αξιοπρεπής άνθρωπος δέχεται τέτοια αποδοχή;

Ελπίζω ότι ο Αριμαθαίος θα μας εκπλήσσει και στο μέλλον ευχάριστα όπως έκανε με το σχόλιό του σ' αυτό σας το άρθρο επειδή σε πολλά άλλα δεν μιλά σωστά.

Προσευχόμαστε να είναι η στάση του για όλα τα θέματα σαφής και σύμφωνη με το δίκαιο και την αλήθεια όπως την ξεκάθαρη θέση που κατέγραψε εδώ.


==========

============

================



ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ “ΑΚΤΙΝΕΣ”

___________


Ανώνυμος είπε:


Ποιος είναι αυτός ο Λεωνίδας αδελφέ μου; Αυτός που αποκαλούσε τη Δέσποινα την ερωμένη του δικτάτορα Παπαδόπουλου....Παναγία;

Εμείς οι γεροντώτεροι δεν ξεχνούμε ότι ένας από τους σφαγιαστές του κανονικού μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κυρού Παντελεήμονος Παπαγεωργίου ήταν και αυτός, μαζί βέβαια με το ...αγαπητό μου άγιο Αττικής (διάβασε το βιβλίο του για τον Ιερώνυμο Κοτσώνη). Βλέπεις η έχθρα μεταξύ των θεολόγων της πάλαι ποτέ κραταιάς ΖΩΗΣ εναντίον της αδελφότητας του Φωστίνης ήταν απύθμενη, και την πληρώνει μέχρι σήμερα η εκκλησία. Γι'αυτό μην ανακατεύεσαι όπου δεν σε σπέρνουν.


*****


Παναγιώτης Τελεβάντος είπε:


Ο Θεσσαλονίκης Παντελεήμων ήταν Φωστινικός;


*****


Modern Father είπε:


Ναι κύριε Τελεβάντο, αλλά αγνός και ταπεινός Ιεράρχης...τον ηξεραν οι πρόγονοι μου διότι κατήγετο από το Χωριό μας το Κρανίδι...σε όλους είχε αφήσει αγαθή ανάμνηση την πολύ του καλωσύνη!

αυτοί που ανατάραξαν τα εκκλησιαστικα θέσμια και την κανονικότητα της Εκκλησίας ήσαν οι οργανωσιακοί μητροπολίτες! Αυτοί έκαμαν κακό...και η Ιεραρχία πορεύεται στο σήμερα!

Γιατί δεν παραιτείται ο κύριος Νικόδημος, όπως ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος το έπραξε;


*****

Ανώνυμος είπε:


Άσε τις γελοιότητες μοντέρνε παπούλη μου γιατί εκτός απο το ιστολογιο που έχεις που είναι γεμάτο βρώμα πνευματική, λες και εδώ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΧΟΛΗ εναντίον των Ορθόδοξων Οργανώσεων που αναγέννησαν την Ελλάδα και αν δεν υπήρχαν αυτές δεν θα υπήρχε ούτε ένας άνθρωπος ορθόδοξος στην Ελλάδα. ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!!!


Ξενοφώντας


*****

Ανώνυμος είπε:


Ο Modern Father, κοντεύει να φθάσει στην κρίση πανικού.

Ας μάθει ο Modern Father ότι οι ιεροί κανόνες απαγορεύουν στον επίσκοπο να παραιτηθεί απο τον θρόνο του. Είναι δειλία αυτό και ανανδρία.


Ο Αγ.Γρηγόριος ήταν εξαίρεση και όχι κανόνας.


Φαίδων


*****


Ανώνυμος είπε:


Είμαι ο πρώτος ανώνυμος σχολιαστής. Οι οργανώσεις είναι αλήθεια πρόσφεραν στον τόπο και την εκκλησία. Η εμμονή τους όμως να δυσφημούν αδελφούς ιεράρχες με παραδοσιακό, αλλά και πολύ ανοιχτό πνεύμα, μόνο και μόνο επειδή δεν ανήκαν στη ΖΩΗ οδήγησε στον αντικανονικό σφαγιασμό αρχιερέων επί Ιερωνύμου Α΄ αλλά και προηγουμένως, και στην εξίσου απαράδεκτη αποπομπή από τον Σεραφείμ των 12 (με τον Αττικής), θέμα που ακόμη ταλανίζει την Εκκλησία μας.


******

Ανώνυμος είπε:


Ανώνυμε 11 Μαΐου 2010 2:24 μ.μ. σε πείραξε πολύ που ο Ιερώνυμος Α' (1967-1974) πέταξε απο την Εκκλησία του κίναιδους και έφερε τους άξιους;


Φαίδων


*****

Ανώνυμος είπε:


Ας πάψουν επιτέλουν οι συκοφάντες των Ορθόδοξων οργανώσεων να κοάζουν σαν βάτραχοι!


ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ


=========

============

================


ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ “ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ”

___________


Παναγιώτης Τελεβάντος είπε:


Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ο Σεβασμιότατος Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημος θα δεχθεί αυτή την απόφαση.


Είναι φανερόν ότι δεν θέλουν να τον αποκαταστήσουν αλλά να τον εξαναγκάσουν να αναγνωρίσει την παρανομία.



===========

=============

================



ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟ “ΚΛΙΣΙΟΝ”

_________________


Ανώνυμος είπε:


Δεν είναι ακριβώς έτσι δυστυχώς.

Από την ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου:

Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας αποφάσισε την άρση του επιβληθέντος από την Ιερά Σύνοδο επιτιμίου της ακοινωνησίας στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη πρώην Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημο Γκαντζιρούλη με τις εξής προϋποθέσεις:

α) Τό επιτίμιο αίρεται από της σήμερον (ex nunc) και όχι αναδρομικώς.

β) Δεν θίγονται οι έως σήμερα επελθούσες έννομες συνέπειες.

γ) Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης θα αναγνωρίσει το διαμορφωθέν και υφιστάμενο νομοκανονικό καθεστώς των τεσσάρων Ιερών Μητροπόλεων, δηλαδή, Μεγάρων και Σαλαμίνος, Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, Κηφισίας, Ωρωπού και Αμαρουσίου και Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως.


Είναι άρση με προϋποθέσεις.


Αλλή μια φορά η Ιεραρχία έδειξε τη πνευματική γύμνια της


*****


Παναγιώτης Τελεβάντος είπε:


Να συμφωνήσω με τον ανώνυμο σχολιογράφο.


Δεν έγινε αυτό που έπρεπε.


Σφαγιάστηκε ακόμη μια φορά ο Σεβασμιότατος Αττικής.


Δεν μπορούσαν πρώτα να άρουν το επιτίμιο της ακοινωνησίας και ύστερα να κάνουν εκλογές για να αποκαταστήσουν σε ένα από τα τμήματα της Μητροπόλεως τον κανονικό της επίσκοπο;


No comments:

Post a Comment